Pascall

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifispots is verbonden maar geen toegang tot internet

Hallo,

Ik probeer al enige tijd verbinding te maken met wifispots op mijn Huawei p smart. Maar hij geeft vrijwel meteen na het verbinden aan : verbonden(geen toegang tot internet).
Het maakt niet uit waar ik ben of dat nou op mijn werk is of opeen terras of gewoon bij iemand anders, overal krijg ik hetzelfde.
Ik heb alle stappenplannen al doorlopen, certificaten Geïnstalleerd en toegepast, wifispots uitgezet, nieuw wachtwoord etc. maar niets schijnt te werken.
Ik heb contact gehad met de klantenservice van ziggo maar helaas hebben die ook geen antwoord op mijn probleem, wie weet het gouden antwoord en kan mij weer op internet helpen?

Groeten Pascal
2 Reacties 2
Pascall
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas tot op de dag vandaag nog steeds geen verbetering. ?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Pascall welkom op de Community. Je hebt nog niet de aandacht van andere gebruikers weten te trekken lees ik! Jammer dat het nog steeds niet werkt. Kun je meer vertellen over wat je precies probeert te doen? Probeer je bij je eigen Wifispots in te loggen of is dit op een andere locatie? En heb je het al eens op een ander toestel geprobeerd? Ik denk dat je met die antwoorden hier meer reacties krijgt.

Je instellingen lijken namelijk in orde te zijn als ik het met deze pagina vergelijk.

Uitgelicht topic