Pe1edy

Level 5
  • 53Posts
  • 5Oplossingen
  • 11Likes

Wifispots instellingen controleren

Hallo in heb op mijn surface met windows 10 een verbinding met certificaat volgens het 30 stappen plan van Ziggo aangemaakt. Helaas maakt hij geen verbinding en wil ik de instellingen controleren. Waar kan ik deze verbinding terug vinden in Win 10 ??

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Recht onder op de taakbalk zie je een wifi icoonje of een wereld bolletje, als je daar op klikt dan komt jou wifi tevoorschijn je netwerk. Druk je met de rechtermuisknop kan je netwerkbeheer etc kiezen,

 

Als je wifi icoontje aanklikt en hij zegt foutief password zeg klik dan andere muis en vergeet netwerk en probeer opnieuw.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Maak je verbinding met je eigen wifispot van je eigen modem, dan gaat dat niet, om niet telkens verbinding te hebben met je  eigen wifispot, in plaats van met je eigen wifi, staan je eigen apparaten op een blacklist in je modem.

Probeer een wifispot van één van je buren of verder weg.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

“Helaas maakt hij geen verbinding en wil ik de instellingen controleren. Waar kan ik deze verbinding terug vinden in Win 10 ??”

De instellingen kun je niet controleren, voor zover ik weet, in Windows 10.

Pe1edy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 5Oplossingen
  • 11Likes

Ik had het iid buiten de deur geprobeerd  Het signaal was wel zwak dus misschien de oorzaak.

Het waren nogal erg veel stappen dus een foutje is zo gemaakt. Toen dacht ik ….ik loop het even na maar dat gaat dus niet. Ik probeer het nog een keer en ander weer een nieuwe verbinding maken ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Pe1edy Het is nogal een hele klus, eerst werkte het niet bij mij op een Windows 10 laptop, maar ik was het beu en heb diezelfde dag niets meer gedaan en de volgende dag werkte het wel, dus even afwachten kan zinvol zijn.

Als je verbinding hebt gehad, al is het zwak, dan is het al goed, anders krijg je geen verbinding.

Pe1edy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 5Oplossingen
  • 11Likes

Nee Bert ik kreeg geen verbinding. 🙂

Weet jij misschien of je bij de Next de HDMI EN de scart gelijktijdig kan gebruiken ?

 

Dit om een tweede oude tv met een AV kabel te verbinden 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Geen idee @Pe1edy , als dat al zou kunnen werken, dan heb je wel op beide TV's hetzelfde beeld.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Knap lastig dat je Wifispots dienst weigeren. Hoe staat het er inmiddels voor? Heb je er opnieuw naar gekeken? Volg ook deze stappen eens. Deze stappen zijn gericht op problemen met Wifispots. 

Voor wat betreft je andere vraag met betrekking tot je Next. Hier heb je ook een ander topic voor geopend, waar ik inmiddels op gereageerd heb  .

Uitgelicht topic