Hoi
Kim0404 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Bedankt
Ronald Ziggo voor het noemen van mijn naam
🙂Apple heeft vaak last van Wifi problemen bij een nieuwe iOS update. Daarom adviseer ik eigenlijk iedereen na een iOS update lekker even met een schone Netwerkinstellingen te beginnen. Dat is natuurlijk wel weer wat werk met opnieuw wachtwoorden invoeren, en als je veel Wifi punten hebt is dat best lastig, maar dat helpt vaak wel.
Als je Apple producten hebt die op 5Ghz werken, zet dan je 2,4Ghz eens uit en kijk wat er gebeurd met je toestellen van Apple. Werken ze dan wel goed of juist ook niet. 2,4Ghz en 5Ghz beide een hele andere naam geven is ook al een geweldige optie omdat ook Apple daarin soms toch de minste snelle pakt en dan zit je dat je soms geen bereik hebt.
Dus ik zou netwerkinstellingen even lekker helemaal wissen en daarna even je toestel een reset geven (herstarten) en dan eens zien wat er gebeurd. Werkt dit alles nog niet, kijk dan eens in je omgeving naar alle Wifi kanalen, misschien zit je wel op een kanaal dat heel druk is en dan gaat het ook goed mis!