Hey @R.l.82 , welkom op de Community!
Wat waardeloos dat je zoveel last hebt met je verbindingen via het modem. Toch goed om dat eens uitgebreid uit te zoeken, denk ik zo.
Ik ben een kijkje gaan nemen in het modem en in het signaal. Ik zie dat de SNR af en toe inderdaad onder de maat is. Dit was bijvoorbeeld zo op 7 januari tot 14:30 uur. Het zijn dus wel hele specifieke momenten waarop je de verbinding dan kwijt bent. Op het moment dat die ruisverhouding goed is, heb je daar geen last meer van.
Sowieso denk ik dat het ook handig is om je modem te vervangen. Het modem dat je nu hebt is al wat ouder en kan ervoor zorgen dat deze gevoeliger is voor een afwijkende ruisverhouding. Zodra je dan het nieuwe modem hebt, is het zaak om het signaal in de gaten te houden. Blijf je dan nog uitval ervaren, dan weten we dat we ook de hoofdaansluiting en het signaal moeten controleren. Ik, de Community en mijn mede-moderators gaan je daar dan verder bij helpen hier.
Wat vind jij van dat idee?