Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb heb een technicolor modem met 2,4 & 5 GB wifi regelmatig valt de 5G verbinding weg en soms vallen allebei de verbindingen weg.
Dit gebeurd soms wel meerdere keren per dag zoon lief is veel thuis voor school en klaagt hier veel over. Het modem resetten werkt lang niet altijd net als het uitschakelen van de wifi op mijn apparaten.
Het modem stat op ongeveer 5 meter van de huiskamer en de ontvangst is overal goed en vol bereik.
Dit is soms wel een oplossing maar een enkele x wil er alleen verbinding worden gemaakt met de ziggo app die op zolder staat..
Ik werk met een snelle imac en mijn zoon heeft een goede laptop verder zijn de mobiele apparaten van Apple.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn en wat is een goede oplossing zodat storing voortaan minder voorkomen.
Eerder deze week gebeld door een monteur met de vraag of het misschien via de telefoon opgelost kon worden zodat er geen monteur aan huis hoefde te komen. Hij heeft een nieuw modem geadviseerd omdat de ervaring is dat het huidige technicolor modem na verloop van jaren wat trager wordt. via een live camera verbinding keek hij mee en zijn de aanpassingen gedaan, die hier ook zijn geadviseerd en heeft hij een nieuw modem opgestuurd. Gisteren de ziggo connectie box binnen gekregen vandaag tijd gehad om alles te installeren en helemaal geconfigureerd. Alles werkt volgens mij net iets sneller hopelijk ben ik nu van de slechte verbinding af ben.
Haperende wifi is een van de mogelijke gevolgen van een modem op de signaalversterker aansluiten.
Jammer dat de ziggo monteur zich niet aan de juiste aansluitwijze had gehouden.
De aansluitwijze zoals ik um beschrijf is toch al ongeveer 8 jaar zo.
Als je in andere topics zou kijken zul je zien dat iedereen die een modem op de signaalversterker heeft zitten er op word aangesproken wegens een verkeerde aansluitwijze.
Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag! Ik zie dat @Tom. je al goed op weg heeft geholpen. Hoe staat het er momenteel voor? Zijn de juiste spullen al toegezonden en aangesloten?
Eerder deze week gebeld door een monteur met de vraag of het misschien via de telefoon opgelost kon worden zodat er geen monteur aan huis hoefde te komen. Hij heeft een nieuw modem geadviseerd omdat de ervaring is dat het huidige technicolor modem na verloop van jaren wat trager wordt. via een live camera verbinding keek hij mee en zijn de aanpassingen gedaan, die hier ook zijn geadviseerd en heeft hij een nieuw modem opgestuurd. Gisteren de ziggo connectie box binnen gekregen vandaag tijd gehad om alles te installeren en helemaal geconfigureerd. Alles werkt volgens mij net iets sneller hopelijk ben ik nu van de slechte verbinding af ben.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...