Louise1989

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi-verbinding en gebruik Whatsapp

hallo allemaal,

Sinds een tijdje krijgen wij onze appjes niet goed binnen als de wifi aanstaat op onze telefoon. Met de verbinding lijkt niets mis te zijn. Toch komen appjes pas binnen als we op Whatsapp klikken of als we het mobiele internet weer gebruiken. Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe we dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt!
Groetjes, Loes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Louise1989, welkom hier!

Je bent al goed op weg geholpen zie ik, mooi om te zien. Ik heb je zojuist een nieuw modem voor je besteld. Dit is kosteloos en via PostNL ontvang je vanzelf een volgcode zodat je ziet wanneer je nieuwe modem wordt geleverd. Houd je ons hier op de hoogte?

Bekijk in context

10 Reacties 10
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Verwijderd account
Niet van toepassing
Louise1989

Kijk is naar onderstaande link als het goed is kom je in aanmerking voor een nieuw modem. Misschien dat Lycke Ziggo iets voor je kan betekenen. https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/berichten-komen-met-vertraging-op-smartfoon-binnen...
Verwijderd account
Niet van toepassing
KBX458

Sorry je was me net een slag voor?
Louise1989
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo kun jij me helpen aan een nieuw modem?

Hans.W en KBX458 hartstikke bedankt voor jullie snelle reacties!
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Louise1989, welkom hier!

Je bent al goed op weg geholpen zie ik, mooi om te zien. Ik heb je zojuist een nieuw modem voor je besteld. Dit is kosteloos en via PostNL ontvang je vanzelf een volgcode zodat je ziet wanneer je nieuwe modem wordt geleverd. Houd je ons hier op de hoogte?
Louise1989
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Michael Ziggo Hartelijk dank voor de super snelle service!
Het modem is vandaag geleverd.

Groet, Loes
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Graag gedaan, Louise1989. Kan je nu ook weer Whatsappen als vanouds?
Bernadette

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@MichaelZiggo Al enige tijd ondervind ik ook dit probleem, na veel zoeken op internet een mogelijk oplossing (vervangen Cisco EPC3925 modem) op dit forum gevonden. Graag ontvang ik ook een nieuwe modem.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Bernadette wrote:
@MichaelZiggo Al enige tijd ondervind ik ook dit probleem, na veel zoeken op internet een mogelijk oplossing (vervangen Cisco EPC3925 modem) op dit forum gevonden. Graag ontvang ik ook een nieuwe modem.


Dat klinkt als een plan, Bernadette. Er is ook een nieuw modem naar jouw adres onderweg 🙂 Van PostNL ontvang je zo snel als mogelijk een volgcode per mail. Houd ook jij hier ons verder op de hoogte?
Bernadette

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nieuw modem geïnstalleerd, probleem lijkt opgelost. Dank voor snelle reactie en toezending.

Uitgelicht topic