Beantwoord

Wifi van de connectbox valt periodiek weg



Toon eerste bericht

134 Reacties

Ik heb geen problemen meer Han.
Maar werk je voor Ziggo?
@Rolandwiegel
Nee. Gewoon klant. Hoezo? Hoe heb je het weten op te lossen?
Gr Han
Ik hoef niks op te lossen, ziggo moet dat doen. 🙂
Ik heb nu de afgelopen dagen geen issues, los van een vage uitvaller weer vandaag.
Ik hou het in de gaten.
Mocht het probleemloos gaan de komende tijd dan ben ik tevreden klant zo niet da stap ik gewoon op en ga ik naar KPN of XS4ALL, genoeg is genoeg.
@Rolandwiegel
Een probleem kan vanzelf weg gaan. dan zit je goed.
Meestal is dat niet zo. Dan moet je iets ondernemen, om het opgelost te krijgen.

Je kunt dan simpelweg een Ziggo monteur bestellen.
Als je probleem aan Ziggo spulletjes blijkt te liggen, dan wordt dat gratis opgelost.
Anders wordt het niet voor je opgelost (probleem met eigen apparatuur in je conputernetwerk) of tegen betaling (werk aan UTP of coax-bekabeling die niet in orde is).

Zie dus maar.

Gr Han

https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/#binnen
Alles is al vervangen en gebeurd en monteurs zijn in 2 jaar tijd 5 keer geweest ook voor de coax.
Op een gegeven moment is je geduld op, ik moet helemaal niks, we betalen heel veel geld dus het moet gewoon werken simpel, bij KPN nooit zoveel gedoe gehad.
Als Ziggo zijn werk niet goed doet dan zul je meer moeten ondernemen.
Bv een betere probleemstelling met overtuigende testresultaten.
Hier kan je daar hulp bij krijgen.
Zoiets kan, als je pech hebt,,bij KPN ook zo uitwerken. Maak je geen illusies.
Ik heb alles ondernomen nu werkt het, ik kijk het een maandje aan of er niks uitvalt, zo ja dan ben ik weg, heel simpel.
Ik ga niet ziggo verdedigen tot de bodem, blijkbaar jij wel.
Althans die indruk krijg ik heel erg.
Dan lees je niet goed. Jammer.
The wifi is starting to drop off again for the past few days. I am done with Ziggo.
I will switch to another internet supplier. I suggest other users here do the same.
Enough is enough.
caonima schreef:

The wifi is starting to drop off again for the past few days. I am done with Ziggo.
I will switch to another internet supplier. I suggest other users here do the same.
Enough is enough.



Also tried bridge mode ('brute force' method). Doesn't work.

Plus, Ziggo said will send me some new cables for the modem. But I don't quite trust Ziggo anymore as I have seem too much for the past two months.

What's next?

  1. ZIGGO must refund for the past two months.
  2. I will change the supplier.

Reageer