1
Vraag
2
Reacties
Kiyomi

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi valt steeds weg op Connectbox

Hallo, ik heb nu al een tijdje opeens het probleem dat onze wifi steeds weg valt en aangezien ik op mijn Macbook wifi moet gebruiken is dit heel vervelend. Ik heb een paar screenshots bijgevoegd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
Het AOP = Abonnee Overname Punt = eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt is zeer sterk verouderd en zal gratis vervangen worden door een Ziggo monteur die je splitter ook zal vervangen en mogelijk ook de korte kabels.

De verdere stekkers en de lange- en verleng kabels zijn in principe voor je eigen kosten, maar als de monteur er toch is, dan kan alles in orde gemaakt worden voor de kostprijs (minder dan dat je er in de winkel voor betaald) en heb je garantie op de werkzaamheden.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Fester 538

Level 1
  • 554Posts
  • 27Oplossingen
  • 73Likes
Kun je de aansluitingen vanaf de aop splitter tot aan modem en als gebruikt wordt versterker posten. Zo te zien gaat er wat mis in de upstream de downstream is ook wat aan de lage kant. Maar wel in de norm
Kiyomi
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fester 538 wrote:
Kun je de aansluitingen vanaf de aop splitter tot aan modem en als gebruikt wordt versterker posten. Zo te zien gaat er wat mis in de upstream de downstream is ook wat aan de lage kant. Maar wel in de norm


Als het goed is is dit het? Ik kan niet goed bij de modem komen want die zit vast.
Fester 538

Level 1
  • 554Posts
  • 27Oplossingen
  • 73Likes
De aop die is nog in orde, maar vanuit daar gaat het mis de splitter dat gebruikt wordt die is niet meer van deze tijd en geeft interferentie de de stekker dat gebruikt wordt met het witte kapje die geeft een hoop problemen, beste is en dat te vervangen in een singaalversterker. en op de aop een splitter gebruiken waar de modem direct erop kan en vandaar uit de versterker. Je kunt kontact opnemen met ziggo voor zo 'n splitter en versterker te vragen of een monteur laten komen. In dit geval zou het na mij weten niet gratis zijn. Wel om een splitter te verkrijgen om de internet al wat stabiel te krijgen die splitter direct op de aop. Misschien dat Mark Ziggo er wat over kan zeggen wat het beste is.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
Het AOP = Abonnee Overname Punt = eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt is zeer sterk verouderd en zal gratis vervangen worden door een Ziggo monteur die je splitter ook zal vervangen en mogelijk ook de korte kabels.

De verdere stekkers en de lange- en verleng kabels zijn in principe voor je eigen kosten, maar als de monteur er toch is, dan kan alles in orde gemaakt worden voor de kostprijs (minder dan dat je er in de winkel voor betaald) en heb je garantie op de werkzaamheden.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Fester 538Kiyomi, is alles nu weer in orde? We zijn benieuwd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic