Vraag

Wifi Ubee 321B instabiel

• 17 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 98 keer bekeken

Goedendag

ik heb inmiddels al een aantal jaren een modem en een router ( +/-10jr oud) op zich werken beide nog goed, maar ik merk wel dat als er meerdere apparaten aan staan op de WiFi dat dit niet lekker werkt. Zeker nu met thuis werken is dit soms  moeizaam.

heeft iemand tips?
die ik zelf makkelijk kan aanpassen.

ik heb al een WiFi booster van Ziggo.

een modem Uber van Ziggo. En die niet heel veel geld kosten? 

Ik hoor graag het advies.

groet 

Cindy

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb je met bedraad internet ook problemen?

Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels, Modem, Signaal versterker)

(Zit bij veel mensen in de meterkast)

Om je signaal te kunnen beoordelen:

Kun je de up- en downstream waarden van je modem hier posten?

Instructies:

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem-29212 

@CindyHellegers Wat staat er letterlijk op het modem, ik vermoed dat je zo een nieuwe opgestuurd krijgt als hij 10 jaar oud is.

Laat dan ook hier de foto zien waar @Tom. om gevraagd heeft, dan kan er direct een nieuwe kabel of kabel en splitter meegestuurd worden.

Reputatie 7
Badge +12

@Be rt 

Ik denk dat in haar eerste bericht het woord Uber een Ubee moet zijn.

@Tom. Maar welke van de 3? https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/wifi-modems

Reputatie 7
Badge +12

@Be rt

Dat is nog een verassing😉

Reputatie 5

Hey @CindyHellegers en welkom hier.

Heel erg irritant dat je wifi verre van stabiel functioneert. Met thuiswerken is dat inderdaad ongewenst! Het oude beestje heeft jarenlang dienst bewezen, maar nu wordt het tijd voor zijn pensioen. Ik heb het nieuwe modem aangevraagd welke je binnen 5 werkdagen in huis hebt. Houd je e-mail in de gaten voor de Track & Trace code. Je oude modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij een milieustraat in je omgeving. 

Heb je ook nog een foto van de hoofdaansluiting? Dan weet ik welke kabels + spitters ik mag naleveren, zodat dit ook weer fris en fruitig is :blush: !

Reageer