Margitte

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wifi inloggen lukt niet

als ik mijn WiFi wil inloggen dan krijg ik continue de melding dat t wachtwoord niet goed zou zijn. Maar ik ben 200% zeker dat dit klopt. Ik kan inloggen op de router en dat wachtwoord klopt. Alleen WiFi netwerk doet t niet.
6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Inloggen op de router doet u met een ander wachtwoord dan verbinding maken met het wifi-netwerk.
Margitte
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt! Inloggen op de router lukt. Daar zie ik dat het wachtwoord van de WiFi goed is. En toch als ik mijn telefoon het WiFi netwerk selecteer geeft hij aan dat het wachtwoord niet juist is.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Zitten er bijzondere tekens in het wachtwoord? Gebruik alleen (hoofd)letters en cijfers.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
I of l of 0 of O lijken erg op elkaar, in sommige lettertypes exact gelijk, vandaar dat ik die altijd vermijd.
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Margitte
Het toetsenbord kan per ongeluk op een andere taalindeling staan. Hierdoor zitten met name leestekens en bijzondere tekens onder een andere toets.

N.B.: In Windows is de sneltoets voor het wisselen van de invoertalen: Alt + Shift
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Hi Margitte, welkom op de Ziggo Community! Wat gek dat je wachtwoord niet werkt, ondanks dat je hem hebt gecheckt bij het inloggen. Is het met de genoemde tips nog gelukt om wifi-verbinding te maken?

Uitgelicht topic