Wifi en bekabeld internet vallen weg

Ik heb het probleem dat mijn wifi internet en via de kabel regelmatig wegvalt op mijn mobiel en op mijn notebook. wifi blijft intact maar geen internet?

5 Reacties

vanavond gebeld met ziggo over het wifi en internet verbinding probleem. monteur is al 2 keer geweest . beste man van ziggo zegt dat ik alleen betaal 82.50 voor een kabel verbinding ( die ook af en toe weigert)
vertel hem van de reclame op TV ? die geld alleen voor nieuwe klanten van ziggo???? hoe maak je klanten boos? nou nu weer een afspraak gemaakt voor monteur . krijg wel wifi maar geen internet? af en toe ook niet via een netwerkkabel. wifi probleem ligt aan de mensen zelf want het is te druk in de omgeving?
tja dan maar naar een andere provider denk ik dan. Ziggo maak nu eens werk van wat jullie beloven en incasseer ook jullie fouten.
Badge +1
heb je iets meer info
b.v losse modem met een router
of router met ingebouwde wifi of via de horizon ?
welk merk modem of router ?
wel een stabiele verbinding door middel van een kabel rechtstreeks in de modem
dan kun je wel zien of je internet hebt
Reputatie 2
Badge +2
Hey, je geeft wat weinig info. Gaat het bijvoorbeeld op een kabel nog wel goed. Hoe ziet je huis netwerk eruit? Kom je voor hulp, of wil je alleen even spuwen?
Reputatie 2
Badge +4
@edward1964, kun je misschien:
* De up- en downstream pagina van je modem hier posten?
* De netwerk log van je modem hier posten?
* Een foto maken van je AOP en hoe het modem er op aangesloten is hier posten?

Gr, Henno
@edward1964, welkom op onze Community! Je internetverbinding gaat nog niet van een leien dakje lees ik. Ik snap dat je niet op een monteur zit te wachten, maar dat je liever een werkende internetverbinding hebt. Deel je bevindingen met ons, want we staan hier voor je klaar om de internetverbinding met je uit te pluizen!

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics