1
Vraag
2
Reacties
Hema

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi deels uitzetten van de Connectbox

Onderstaande heb ik gedaan, dat werkt dezelfde dag en de volgende dag is hij weer terug naar de fabrieksinstellingen. Terwijl ik het wel opgeslagen heb. Hoe kan dit?

Login op de Connect Box => Geavanceerde Instellingen => Beveiliging => MAC-filtering => Voeg filterregel toe => Invullen Apparaatnaam (dat mag van alles zijn. bv Play Station) en MAC-adres (moet je even opzoeken wat het adres is van het apparaat wat je wilt toevoegen) => Voeg reservering toe.
Bij MAC-filterlijst zie je een overzicht van het toegvoegde apparaat.

Dan naar => Wanneer moet MAC-filter actief zijn? => Ik wil internettoegang blokkeren op: => Zelf keuze maken voor Een vast tijdstip of Verschillende tijdstippen op verschillende dagen van de week => Uren kiezen en dan Instellingen opslaan => KLAAR
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Er gebeuren op de Arris op dit moment meer vreemde zaken die niet oplosbaar zijn op dit moment met een workaround.

Eind juli komt er nieuwe software op en nu maar hopen dat een aantal problemen dan opgelost zijn.

Blijf alle ervaringen melden, alles wordt meegenomen en doorgezet.
Hoe meer info en issues er gemeld worden, des te nauwkeuriger kan de oplossing worden.

Bekijk in context

8 Reacties 8
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Wifi spots in je Mijn Ziggo al uitgezet? Zou de oorzaak kunnen zijn.
Hema
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas, dit helpt niet KBX458. Ik dacht dat het per dag uitgeschakeld wordt, maar het is iedere keer als ik opnieuw inlog op de connect box zo.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Vreemd. Misschien dat iemand anders er een oplossing voor heeft?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Welke Connect box heb je in gebruik?

Graag model met cijfers en letters, staat onderop het modem.
Hema
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bert, dat is de TG2492LG-ZG
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Er gebeuren op de Arris op dit moment meer vreemde zaken die niet oplosbaar zijn op dit moment met een workaround.

Eind juli komt er nieuwe software op en nu maar hopen dat een aantal problemen dan opgelost zijn.

Blijf alle ervaringen melden, alles wordt meegenomen en doorgezet.
Hoe meer info en issues er gemeld worden, des te nauwkeuriger kan de oplossing worden.
Hema
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laten we het hopen, we wachten het af.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Welkom op de Community, Hema! Goede en terechte vraag die je stelt.

Het is inderdaad precies zoals Be rt omschrijft: Er zijn problemen bekend met het opslaan/de werking van MAC-filtering in de Arris Connectbox. De updates hiervoor verlopen gefaseerd, eind juli heb je hem sowieso binnen. Ik raad je aan het dan nog eens te proberen, dan moet het goed komen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic