ik heb wel wifi op mijn pc, op mijn iphone en ipad geen Wifi, bij het verbinden herkent hij mijn wachtwoord niet!!
heb je al geprobeerd de iphone en ipad opnieuw op te starten?
of het modem resetten ?
Beide, resetten modem helpt tijdelijk, daarna weer zelfde probleem met de Velop
hoe staan je wifi instellingen?
Kan wel inloggen maar dan???
Goedemiddag
Vervelend dat je op de iPad en iPhone geen verbinding krijgt met het wifi netwerk. Heb je zoals
en daarna het modem weer in te schakelen? Log daarna eens in op het modem en controleer of de netwerknaam en het wachtwoord correct zijn.
Het probleem zou mogelijk ook nog kunnen liggen aan de aangepaste beveiligingsupdate van Apple. In dit eerder topic lees je hoe het oplost. Optimaliseer waar mogelijk ook de draadloze verbinding
met de handige informatie die je hier vindt.
Laat onder dit topic maar weten of het gelukt is. Anders helpen wij je graag verder.
Reageer
Registreren
Heb je al een account? Inloggen
Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Inloggen met sociaal netwerk
Mijn Ziggo Account Inloggen met FacebookVoer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.