Hallo allemaal,
Al enige tijd heb ik last van een Wifi verbinding die wel verbindt, maar geen internet geeft.
Reeds contact gehad met Ziggo, waar het signaal goed doorkomt naar mij toe.
Het lijkt overigens alleen voor te komen op mijn Samsung Galaxy A en Samsung Note 3 Neo.
Al geprobeerd zonder resultaat;
- Elke vorm van resetten
- Kanaalkeuze vastgezet op 1,6 en 11. (overigens geen last van andere Wifi netwerken in de buurt)
- IPV6 op Stateless gezet
- Lease tijd gezet op 604800
- Kanaalbreedte (2.4GHz) aangepast naar 20 MHz
- WiFi modus gezet op gemengd (g/n)
Heeft iemand hier ervaring mee, of bij voorkeur de oplossing? Ziggo kon mij helaas telefonisch niet helpen.
Het heeft niet te maken met apparaten in huis - dit probleem heeft zich grofweg een jaar niet voorgedaan, en vanaf nu zeer regelmatig (meerdere keren per dag).
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Richard