Ahoy

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wegvallend internet en geen internet chromebook

Hoi iedereen
wij hebben ook sinds een aantal maanden een mediabox xl thuis!
hierop hebben we drie telefoons en drie laptops waarvan de chromebook helemaal geen internet heeft en de rest meestal wel maar vrij vaak uitvalt en na halve minuut tot minuut ongeveer weer opnieuw verbindt. Ook moeten we wel eens wifi uitzetten op een aparaat omdat de verbinding het anders niet doet!

nou is mijn vraag: hoe kunnen we de chromebook wel verbinden? En wat veroorzaakt dat het steeds eventjes weg valt? We hebben al vaker apparaten en de mediabox gereset en geprobeerd in de chromebook een fout te vinden in de instellingen maar niets gevonden!

ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt!
A.
5 Reacties 5
Fester 538

Level 1
  • 554Posts
  • 27Oplossingen
  • 73Likes
Gebeurt dat ook als deze op utp is aan gesloten is, mag dit zo zijn.
Kun je de up en de downstream eens posten. En eventueel de aop en splitters en als er gebruik van gemaakt wordt de singaalversterker.
Ahoy
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als het goed is hebben we met utp op de Chromebook ook geprobeerd en werkte het toen ook niet, ik zal dat morgen nog eens proberen(Chromebook werkte wel normaal vóór de mediabox?)! Verder geen splitters etc.

Up en down streams:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Er lijkt een mogelijke obstructie te zijn tussen je modem en de Ziggo servers.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop en de kabel die naar het modem gaat?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ahoy Ahoy . We hebben je al een tijd niet meer gezien. Hoe gaat het nu?
Ahoy
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog steeds het zelfde, ik was alleen druk/paar dagen weg vandaar dat ik er lang over deed!

Ik voeg twee fotos toe, toen het aangesloten was allemaal was alles nieuw!

kabel heb ik gecheckt, ziet er normaal uit

Uitgelicht topic