Dirkson Je plot bevestigt het idee van
efok dat er wel eens iets mis zou kunnen zijn met 213.51.6.30, dat ik van harte ondersteunde.
Deze host -het is een Internet Router- gooit m.i. regelmatig pakketjes weg die eigenlijk verder doorgestuurd zouden moeten worden. Dan krijg je het onvoorspelbare gedrag van de Site bij jou en anderen.
Er zijn meldingen die je van bezoekers van de Site kreeg, die ook een Ziggo aansluiting hebben. Die zullen vermoedelijk ook een Route hebben die langs 213.51.6.30 loopt.
Dit systematisch gaan controleren is niet te doen. Misschien dat je er eentje, of enkele, kunt uitpikken en de route laten testen. Kan evt als reaktie van de persoon in kwestie zelf in dit Topic worden gepubliceerd. Of anders laat jij het resultaat zien. Hoeft niet. Een melding is genoeg. Het kan zinvol zijn woonplaatsnamen te noemen van lokaties waar vandaan het mis gaat.
Kan me niet voorstellen dat er niet ook dingen misgaan in andere situaties bij een andere Web Site in het Microsoft domain met een Route langs 213.51.6.30. Dat kan onopgemerkt blijven zolang niemand die weg hoeft te bewandelen.
We zitten nu wel op het punt dat een reaktie van Serkan nodig is. Hij of een andere Moderator kan het benodigde contact leggen met de tweede lijns support.
Ik zag dat Serkan aanwezig is & verwacht dat hij vandaag langs kan komen.
Het kan zijn dat dit een zaak van wat langere adem gaat worden om het opgelost te krijgen.
Enig geduld is gewenst.
Han
Noot. Je plot vertrekt van de zakelijke aansluiting. Het verbaast me enigszins dat de Zakelijke Helpdesk niet meer voor je kan/wil betekenen. Zou men je probleem niet goed hebben begrepen? Is dit een Pro abonnement met vaste IP's? Denkt het wel, want er staat 'static' in de hostname. In dat geval verbaast het me nog meer. Pro = betere support.