1
Vraag
2
Reacties
Niels86

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is er mis met mijn verbinding?

Goedemiddag!

Ik verlies iedere dag gemiddeld zo'n 5 tot 10 keer verbinding. Desktop via kabel. Dit zijn de US/DS waardes.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Daar zal een monteur iets moeten verbeteren/moderniseren. Maak een afspraak met de klantenservice.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Fester 538

Level 1
  • 554Posts
  • 27Oplossingen
  • 73Likes

vind dit ook helemaal niek gek dat je telkens uitval van je verbinding hebt ,, je hebt maar 1 upstream  daarbij is deze ook ruim te hoog , kun je foto s plaatsen van de aop splitter evt singaalversterker , want er zit ergens een flinke demping . de post reeds solomon errors verklaart ook op een singaalprobleem 

Niels86
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Daar zal een monteur iets moeten verbeteren/moderniseren. Maak een afspraak met de klantenservice.

Fester 538

Level 1
  • 554Posts
  • 27Oplossingen
  • 73Likes

de hele aop is brak , neem contakt op met ziggo 

deze wordt gratis vervangen 

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Niels86 welkom op de Community en bedankt voor de zorgvuldig aangeleverde details 🙂 De aanvoerkabel is verlengd en de AOP lijkt oud. Hier moet zeker een monteur naartoe om de basis toekomstbestendig te maken. Inmiddels heb je al een afspraak gemaakt bij de klantenservice zie ik. Laat je hier na komende woensdag weten hoe het gaat met internet?

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Ik heb jaren geleden hetzelfde probleem gehad. Na talloze metingen en uitprobeersels bleef het probleem bestaan. Uiteindelijk werd er een keer een grote update gedaan aan een wijkkast. Sindsdien is mijn verbinding picobello. Ik wil maar zeggen: het zou ook nog aan het wijkkastje kunnen liggen. Maar ik hoop natuurlijk dat je problemen zijn verholpen na vervanging van je AOP.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Niels86 . Hoe gaat het nu? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic