Wanprestatie / gefopt

  • 16 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 269 keer bekeken

Reputatie 1
Ziggo belt, vraagt of je tevreden bent en probeert je dan een nieuw modem te slijten.
Je zegt dan dat je het wil proberen en vergelijken of het beter werkt dan het oude. Je krijgt een pakketje thuis en besluit om daar, als je een keer tijd hebt, mee aan de slag te zullen gaan, maar niet meteen.

Twee weken later merk, je terwijl je uit huis bent, dat je cameras, je thermostaat niet meer te bereiken zijn.
als je thuis komt blijken ook internet en je vaste telefoon niet meer te werken.
Trucs als het resetten van je modem lossen niets op.

gelukkig heb je nog een t-mobile account met telefoon en data via je werk en je belt ziggo. Een vriendelijke tante vertelt je dat ze je modemsetup hebben veranderd, zonder overleg. Maar het gaat allemaal goed komen, en over 1 uur (2230) zal alles weer werken. Maar niets van dat alles.
Truc 1. Na 2200 uur kun je niet meer net ziggo bellen. Op webcare en messenger reageert men niet.
Truc 2 (eerdere ervaring) Er gebeurt pas iets ‘s nachts bij een regulier onderhoud.
Je wordt dus gewoon gefopt. Mocht je urgente mail te versturen hebben of moeten bellen en geen mobiel hebben, jammer dan.
Je voelt je dan erg slecht behandeld en machteloos. Maar dat past wel bij andere recente ervaringen met ziggo. Time for a change.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

3 Reacties

Heb je nieuwe modem aangesloten? Of staat die nog stof te happen en te wachten tot je tijd hebt.

Bij evt veranderingen duurt het meestal een uur, Maar jij belt om 2130uur. Door tijdstip melding haal je truuk 1 al onder uit.
Regulier onderhoud vind inderdaad vaak s nachts plaats. Maar dan zou de hele wijk er last van hebben en niet alleen jij.

GRATIS TIP:
Mocht je internet niet werken en er is geen onderhoud, je aansluiting is niet geblokkeerd ivm betalingsachterstand. Kan je altijd inloggen via ziggo wifihotspot.
Mocht die niet beschikbaar zijn kan je altijd nog naar dichtbijzijnde Mac donalds, evt naar tankstation, hotel of station waar er gratis wifi is. Dan kan je die urgente mail als nog versturen.
Neem contact op via de chat:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Hi szaicsek, jammer dat het zo is gegaan. Je gaat er vanuit dat het nieuwe modem alleen maar voor verbetering zorgt, in plaats van deze tegenslagen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat het modem uiteindelijk op de juiste manier is geïnstalleerd. Mochten we je nog ergens mee helpen, laat het weten op de Community!