Beantwoord

Wanneer wordt het probleem "connectbox activeren" opgelost?

Sinds eergisteren heb ik geen internetverbinding meer. Ik heb die dag een vervangende connectbox aangesloten vanwege stabiliteitsklachten over de vorige connectbox.

Vanaf het moment van aansluiten van de nieuwe connectbox werkt mijn internet verbinding niet meer. Ook de oude connectbox levert geen internet verbinding meer op. Ik heb inmiddels de helpdesk ongeveer 10 x aan de lijn gehad en de volgende antwoorden zijn gegeven:
  • een uur wachten dan komt hij vanzelf in de lucht
  • vier uur wachten dan komt hij vanzelf in de lucht
  • Er is een probleem met de activatie, het proces loopt vast, normaal is dat binnen 24 uur opgelost
  • (de volgende dag) er zijn meerdere meldingen binnengekomen, ik ga deze storing escaleren
  • Het is bekend dat er een storing is, er wordt hard een gewerkt
  • er is een fout gevonden, er zal vanavond (gisteravond) een reparatie worden doorgevoerd, morgenochtend moet hij het weer doen
  • (vanochtend, geen internet) Nee, de oplossing van gisteravond heeft niet gewerkt, ik zie dat de meldingen nog steeds open staan (niet opgelost). Ik kan verder niets doen en ik kan ook geen informatie geven over wanneer het wordt opgelost.
  • zoek het verder maar uit *(dat zijn mijn woorden, maar dat is na bijna 2 dagen geen internet de feitelijke situatie)
Zijn er meer klanten met dezelfde klacht, dan verneem ik dat graag. Ik wil graag ergens anders binnen deze organisatie aan de bel trekken in de hoop dat meer mensen harder aan de oplossing gaan werken! Ik betaal nu voor geen internet, geen service en geen informatie, waardeloos!
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 16 november 2018, 12:36

Waarschijnlijk heb je helaas te kampen met een bekend probleem van de afgelopen dagen dat o.a. nieuwe modems niet direct een werkende internetverbinding krijgen. Om @Lycke Ziggo even te quoten:

Lycke Ziggo schreef:
Welkom op de Ziggo Community!
Helaas speelt er momenteel inderdaad een storing: "Door problemen met een intern systeem is er een vertraging met de verwerking van installaties, modemswaps, heropvoeren of wijziging in het abonnement. Modems komen tijdens de installatie, modemswap of het heropvoeren van het abonnement niet direct online."
Hierdoor kan het inderdaad langer duren dan je gewend bent. Sorry 😞. Er wordt aan gewerkt om je zo snel mogelijk online te krijgen!

Mod-edit (Mark): We verzamelen alle meldingen in dit topic.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +11
Waarschijnlijk heb je helaas te kampen met een bekend probleem van de afgelopen dagen dat o.a. nieuwe modems niet direct een werkende internetverbinding krijgen. Om @Lycke Ziggo even te quoten:

Lycke Ziggo schreef:
Welkom op de Ziggo Community!
Helaas speelt er momenteel inderdaad een storing: "Door problemen met een intern systeem is er een vertraging met de verwerking van installaties, modemswaps, heropvoeren of wijziging in het abonnement. Modems komen tijdens de installatie, modemswap of het heropvoeren van het abonnement niet direct online."
Hierdoor kan het inderdaad langer duren dan je gewend bent. Sorry 😞. Er wordt aan gewerkt om je zo snel mogelijk online te krijgen!

Mod-edit (Mark): We verzamelen alle meldingen in dit topic.
Hier hetzelfde probleem, nieuwe Connect Box ter vervangen van oude modem, donderdagochtend aangesloten, maar geen activatie, dus geen internet.

Oude modem werkt ook niet meer...

Ik heb de Connect Box gereset, van de stroom afgehaald, maar niets helpt.

Helpdesk ook al vaak gebeld, de antwoorden gaan van: binnen 2 uur online naar binnen 4 uur online naar binnen 24 uur online tot we weten niet wanneer de Connect Box online gaat zijn.... Handmatig activeren gaat niet, oude modem aansluiten gaat ook niet..
Vergelijkbaar verhaal hier. Talloze malen met ziggo gebeld. Gezegd dat ze een algemene storingsmelding op de site moeten plaatsen. Elke medewerker vindt dat een goed idee maar er gebeurt NIETS. Gewoon dag na dag wachten op internet en bellen. Wat een ongelofelijk slechte dienstverlening anno 2018.
Ja hier ook hetzelfde probleem vanaf vrijdag geen internet. Bij mij wordt aangegeven dat ze het voor dinsdag opgelost denken te hebben. Belachelijke en onacceptabele oplostijden voor een software issue.
Reputatie 7
Hoi allemaal, er lopen nu verschillende topics over dezelfde storing. We verzamelen alle meldingen en feedback vanaf heden in dit topic.