1
Vraag
2
Reacties
Ad68

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wachtwoord Connect Box wordt niet geaccepteerd.

Ik wil de Connect box handmatig op een hogere snelheid plaatsen. doch als ik naar de Connect Box ga, dan moet ik daar het wachtwoord invullen. Ik vul het wachtwoord van de Connect Box in en deze wordt NET geaccepteerd. Hoe nu veder?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DeGebruiker

Level 1
  • 157Posts
  • 10Oplossingen
  • 37Likes
Onderin de Connecbox zit een plastic kaartje met daarop de SSID-naam en het WiFi-wachtwoord. Daarop staat ook een nummer waarmee je in kan loggen op het modem. Echter, de eerste keer dat daarmee wordt ingelogd vraagt het modem het wachtwoord te wijzigen. Grote kans dat dit kaartje jou niet zal helpen en dat je de connectbox moet resetten.

Nu ben ik alleen wel benieuwd welke snelheid je denkt hoger te zetten. De Connectbox heeft van zichzelf een Gigabit-verbinding en de snelheid van het WiFi is ook hoog, daar valt niets van in te stellen. Daarnaast wordt de snelheid van jouw internetverbinding vanuit Ziggo geregeld waardoor je hier ook niets mee kan vanuit het modem.

Bekijk in context

3 Reacties 3
DeGebruiker

Level 1
  • 157Posts
  • 10Oplossingen
  • 37Likes
Onderin de Connecbox zit een plastic kaartje met daarop de SSID-naam en het WiFi-wachtwoord. Daarop staat ook een nummer waarmee je in kan loggen op het modem. Echter, de eerste keer dat daarmee wordt ingelogd vraagt het modem het wachtwoord te wijzigen. Grote kans dat dit kaartje jou niet zal helpen en dat je de connectbox moet resetten.

Nu ben ik alleen wel benieuwd welke snelheid je denkt hoger te zetten. De Connectbox heeft van zichzelf een Gigabit-verbinding en de snelheid van het WiFi is ook hoog, daar valt niets van in te stellen. Daarnaast wordt de snelheid van jouw internetverbinding vanuit Ziggo geregeld waardoor je hier ook niets mee kan vanuit het modem.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Als de Connectbox het wachtwoord niet meer herkent, voer dan een fabrieksreset uit, door het knopje aan de achterkant ingedrukt te houden tot de modem opnieuw opstart. Daarna zou u het wachtwoord dat op de bijgeleverde sticker staat moeten kunnen gebruiken.
Overigens ben ik benieuwd wat u bedoelt met het op hogere snelheid plaatsen van de Connectbox.
gebruikers-naam

Level 1
  • 574Posts
  • 15Oplossingen
  • 55Likes
Jan F. wrote:
Overigens ben ik benieuwd wat u bedoelt met het op hogere snelheid plaatsen van de Connectbox.


Dat was ook de reden dat ik dit topic ging lezen, ben benieuwd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic