1
Vraag
2
Reageer en help mee
Michaël Rolff

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vonnectbox tikt en valt steeds uit.

Mijn connectbox valt nu al sinds ong een week om de haverklap uit, soms gaat het een momentje goed, en soms is het elke minuten (waarbij steeds een minuten lang durende reset nodig is om weer wifi te hebben)

 

Dit is natuurlijk ontzettend irritant, en heb het volgende al geprobeerd;

 

Aan/uit (duh)

Hard reset

Terug naar fabrieksinstelling

Verschillende dingetjes die andere forum dingen hadden gezegd.

Splitter dingen (eraf/erop)

3 Reacties 3
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Heb je hier bedraad ook last van?

 

Zou je wat foto's kunnen maken van je AOP (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

Bijvoorbeeld splitter, kabels, modem, signaal versterker.

Zit vaak in de meterkast.

 

Om je signaal te kunnen beoordelen:

Kun je de up en downstream waarden en netwerkhistorie van je modem hier posten?

 

 Instructies:

 https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van... 

Michaël Rolff
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Het ophalen up en down stream en historie lukt niet omdat modem steeds helemaal uitvalt. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Michaël Rolff en welkom hier op de Community! Het is zeker irritant dat je modem je nu geen stabiele verbinding geeft. Ik zie dat er inmiddels via een andere weg contact is geweest en dat er een nieuw modem je kant op komt. Ik hoor graag het gaat als je het nieuwe modem hebt aangesloten. Laat je het hier weten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic