Beantwoord

Verbindingsprobleem met de Ziggo Wifibooster

  • 9 februari 2019
  • 21 reacties
  • 3406 keer bekeken

hallo

ik heb sinds 9-2-2019 een Ziggo wifi booster via kabel aangeschaft ik heb hem helemaal aangesloten. ik heb verbinding maar toch niet, de verbinding tekentje geeft een oranje driehoek met een uitroepteken erin en maakt geen verbinding. help help wat nu????
groetjes peter
icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 15 februari 2019, 15:00

Hoi @PeterCNederweert.

Ik zie dat er inmiddels een installatiemonteur is geweest en dat alles nu werkt zoals het hoort. Goed om te lezen 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

21 Reacties

Reputatie 7
Heb je de juiste instellingen van je Wifi SSID en wachtwoord overgenomen naar de Wifi Booster toe.

En is het een Wifibooster van Ziggo of een ander model.
hoe bedoel je want ik heb t boekje gevolgd wifibooster van ziggo is op kabel. Geen ander merk.
Reputatie 7
Dat wilde ik weten of de Wifi booster van Ziggo was.

Even aantal vragen.
Staat je modem waar de kabel naar de wifi booster in moet, in gewone gebruik of in Bridge modus, dan kan het zijn dat de laatste 2 poorten niet werken.

Heb je de wifi ssids gegeven Wifi Naam en wachtwoord goed overgebracht naar de wifibooster

Ik heb hier de Link voor gegevens van de wifi booster, als je naar beneden scrolt vind je Voorwaarden, Inhoud, Specificaties en Installatie ervan door een Youtube filmpje.
Misschien werkt het als je het even rustig doorleest met de pc erbij.
Wifibooster via internetkabel

Laat maar even weten of het lukt, anders gaan we kijken waar het stagneert
bridge modus ??

wifi wachtwoord en netwerk naam wat onder de wifibooster staat bedoel je ? zo ja.. ik schrijf dat altijd extra goed op een papiertje om zelf te bewaren.
@xGarfieldx-Dave schreef: "Heb je de wifi ssids gegeven Wifi Naam en wachtwoord goed overgebracht naar de wifibooster"

Dit is niet noodzakelijk en in een aantal gevallen niet wenselijk, niet alle apparatuur kan omgaan met alle SSID's met dezelfde naam.
Reputatie 7
@xGarfieldx-Dave schreef: "Heb je de wifi ssids gegeven Wifi Naam en wachtwoord goed overgebracht naar de wifibooster"

Dit is niet noodzakelijk en in een aantal gevallen niet wenselijk, niet alle apparatuur kan omgaan met alle SSID's met dezelfde naam.

Ik heb dezelfde Wifibooster en hier werkte het wel. Het kan zijn dat de knoppen achterop niet goed staan.
@xGarfieldx-Dave schreef: "Het kan zijn dat de knoppen achterop niet goed staan. "

Welke knoppen bedoel je achterop die niet goed kunnen staan?
@PeterCNederweert
Een mogelijke oplossing:
Modem en Wifibooster van de stroom.
Modem als eerste helemaal opnieuw op laten starten en dan de Wifibooster aan.

Hopelijk komen nu alle verbindingen goed door naar de Wifibooster.
Reputatie 7
@xGarfieldx-Dave schreef: "Het kan zijn dat de knoppen achterop niet goed staan. "

Welke knoppen bedoel je achterop die niet goed kunnen staan?

Je kan hem uitzetten door een knop in te drukken, er zit een wps knop op en een accespoint/router functie. Ik heb de mijne nu niet 1.2.3,hier, hij draait bij me zwager, ik morgen even foto vragen. Kijk nog even of ik er 1 in de cloud heb staan. Ik kom er op terug. Is het niet hier dan is het daar ( die snap je wel 😉)
@xGarfieldx-Dave Ik heb ze inmiddels hier al gezien de verschillende knoppen, dank je.
Reputatie 7
@xGarfieldx-Dave Ik heb ze inmiddels hier al gezien de verschillende knoppen, dank je.
Heb de foto gevonden.
Jij hebt de knoppen gezien 😊

@xGarfieldx-Dave Dat is de Wifiknop die aan en uit kan, maar er was wel Wifi verbinding, maar geen internetverbinding.
Reputatie 7
@Be rt Naast de aan en uit staat Wireless knop misschien dat die niet goed staat.

Maar de oplossing herstart had je gegeven.
ik heb vanalles al wat geprobeerd enig wat ik op me laptop zie bij t verbindingstekentje een oranje driehoek met een uitroepteken en gwen verbinding. Ik heb t boekje gevolgd 2 medewerkers gesproken die me telefonisch hielp alle instructies gevolgd aan en uit gezet en de modem ook, reset knopje in gedrukt. Maar ik krijg nog steeds geen verbinding en oranje driehoek met uitroepteken.
Het kan de Wifibooster zelf zijn, maar nog één mogelijkheid uitsluiten.
Het lijkt er bijna op dat er een UTP / netwerkkabel probleem is.

Heb je al een andere kabel geprobeerd, desnoods een korte tussen modem en Wifibooster?
Het kan de Wifibooster zelf zijn, maar nog één mogelijkheid uitsluiten.
Het lijkt er bijna op dat er een UTP / netwerkkabel probleem is.

Heb je al een andere kabel geprobeerd, desnoods een korte tussen modem en Wifibooster?



nee nog niet deze kabel is eigenlijk best gloednieuw is van de ziggo tv box geweest en weinig aangeweest.. maar ik kan morgen wel die ene kabel wel proberen morgen die erbij inbegrepen zit.
TOP, veel succes gewenst.☺
Nou t internet kabel is niet t probleem wanr ik keijg nog steeds dat 3 hoek mer uitroepteken en geen verbinding met de nieuwe internetkabel die bij de wifibooster inbegrepen is.
Ik ben uitgedacht.🤔
Misschien dat anderen nog een idee hebben die hier langskomen.
Ziggo moderators komen hier op werkdagen ook langs en kunnen misschien eens meekijken of zij iets zien wat niet goed gaat.
Reputatie 7
Staat je modem niet in bridge stand, probeer eens poort 1 en 2 inplaats van 3 en 4 en kijk wat hij dan doet.
Reputatie 7
Hoi @PeterCNederweert.

Ik zie dat er inmiddels een installatiemonteur is geweest en dat alles nu werkt zoals het hoort. Goed om te lezen 🙂