Probeerder

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbinding bij thuiskomst na vakantie niet weer werkzaam.

Ik kom net na 3 weken weggeweest te zijn thuis van mijn werk en heb helemaal geen internet en tv meer hoe kan dit .heb al mijn rekeningen betaald en er is geen storing

6 Reacties 6
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @Probeerder, welkom op de Community! 

Dat is natuurlijk niet lekker thuiskomen van vakantie!   Ik zie dat je modem momenteel online is. Klopt het dat alles inmiddels weer werkzaam is?

Probeerder
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja.alles weer werkzaam.heeft 2 dgn geduurd.iemand had gebeld en mijn abbonement opgezegd.afsluiten gaat blijkbaar binneneen paar uur maar terug aansluiten is nogal moeilijk geloof ik

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Ik zag het inderdaad, @Probeerder  Het heractiveren van diensten duurt inderdaad langer dan het opzeggen. Mijn excuses dat dit is gebeurd. 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Vreemd verhaal. Iemand had gebeld en opgezegd. De opzegtermijn is een maand en u bent 3 weken op vakantie geweest. Is er intussen geen bevestigingsmail naar u verstuurd? @Gianna Ziggo is de opzegprocedure niet waterdicht?

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Het is inderdaad een vreemd verhaal. De collega heeft het pakket ook per direct opgezegd. En uit de notitie is niet te halen wat hiervoor exact de reden is geweest. De desbetreffende collega heb ik voorzien van feedback, zodat dit soort situatie in de toekomst niet meer zullen voorkomen. 

 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Dit zal zo te zien wel een groot mysterie blijven.
Wie anders dan ikzelf, zou mijn abo kunnen opzeggen?
Boze partner?
En ja, Ziggo bij een flinke betalingsachterstand.

Uitgelicht topic