Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
ik heb de laatste 2 weken bijna dagelijks breakups op mijn modem. heb het duurste pakket €120,= na veel problemen jaren geelden. was het de laatste tijd redelijk tot goed. maar vaak geen verbinding.. vandaag natuurlijk weer zo ver… ik bellen dan krijg ik een …… die zich niet kan verplaatsen in mijn case en alleen maar hapert over dat bij jullie niets fout is.. maar heb wel een model wat geen connectie heeft…
ik zie in de logs diverse dingen kan iemand zeggen als ze daar iets uit kunnen halen.
want aan de telefoon snappen ze het niet. maar ben ondertussen wel vaak offline en ben zelf rolstoelafhankelijk en heb veel op domotica en dan dus niets..
heb ook een witte connector sinds 1,5-2 jaar met ook een next. box
Dankjewel voor je reactie! Ik heb een afspraak met een netwerkmonteur voor je geregeld op woensdag 2 december 2020 tussen 12:00 uur en 18:00 uur. Mocht het dan niet lukken, dan is het mogelijk zelf de afspraak te verplaatsen via Mijn Ziggo.> Mijn Gegevens en vervolgens > Mijn monteursafspraken.
Laat na het monteursbezoek onder dit topic maar weten wat je bevindingen zijn. Een hele fijne avond gewenst!
Ik zie op DS-kanaal 22 en 23 flink wat ruis, dit is waarschijnlijk afkomstig van KPN 5G.
Verder zie ik een paar problemen met de installatie. Er wordt een verouderd AOP gebruikt (tweegats WCD) met een verouderde opdrukversterker. Deze bieden onvoldoende afscherming tegen instraling van Digitenne/4G/5G. De versterker heeft tevens een open (instralingsgevoelige) radioaansluiting. Het modem is aangesloten op de versterker, dit is geen hedendaagse aansluitwijze en wordt sterk afgeraden.
Ik raad je aan om een afspraak te maken met Ziggo voor het vervangen van het AOP en het plaatsen van een nieuwe splitter en versterker.
Sit kan kk dan gewoon aanvragen door met hun te bellen ? Want heb al diverse keren aan de teelfoon gehangen. En dan snappen ze niet waar het over gaat als je iets uitlegd. Pppfff hopelijk zou het dan indd over zijn. Exht laattse tijd. Exht zwaar wllende. Heel hartelijk dank voor uw antwoord.
Met bellen naar de klantenservice moet je mazzel hebben om een medewerker met de juiste (technische) kennis aan de lijn te krijgen. Ze doen allemaal hun best om tot een goede oplossing te komen, maar het blijft eerstelijns support. Naar mijn mening zit hier op het forum de echte vakkennis en kunnen ook meer complexe problemen opgelost worden waarvoor ‘modem opnieuw opstarten’ niet voldoet.
Binnen enkele dagen verwacht ik dat er een moderator of super expert langskomt in dit topic. Zij beschikken dan meteen over alle noodzakelijke informatie. Met een moderator kun je meteen een monteursafspraak inplannen, een super expert komt soms eerder langs en kan een moderator inseinen om naar dit topic te kijken.
Ontzettend vervelend dat je last hebt van uitval op je verbinding! Het is daarom goed dat je hiermee een topic bent gestart. Ik heb ook even een blik geworpen op het signaal. En zowel op de up als downstream kanalen zie ik lichte ruis terug. Dit kan gevolgen hebben voor de stabiliteit van de verbinding hebben. Heb je al eens getest of je de problemen ook ervaart op het moment dat je het modem eens rechtstreeks op het aansluitpunt aansluit zonder de Tratec BDA-01 versterker er tussen?
Ik heb ook een bericht van een collega gehad. Die zag inderdaad ruis op 23 en 24. en zei dat ziggo afspraak noest maken voor vervanging doos en versterker. zie
Dankjewel voor je reactie! Ik heb een afspraak met een netwerkmonteur voor je geregeld op woensdag 2 december 2020 tussen 12:00 uur en 18:00 uur. Mocht het dan niet lukken, dan is het mogelijk zelf de afspraak te verplaatsen via Mijn Ziggo.> Mijn Gegevens en vervolgens > Mijn monteursafspraken.
Laat na het monteursbezoek onder dit topic maar weten wat je bevindingen zijn. Een hele fijne avond gewenst!
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...