Goedeavond allen,
Anne H Ziggo, ik heb ook begrepen dat het kastje niet gereed is. Maar er waren wel noodoplossingen.
Als ik het goed begrijp zijn er maar een beperkt (ik noem het maar noodoplossingpunten) in de straatkast.
Gister was er nog 1 "noodoplossingpunt" vrij. Als de monteur die gister gebruikt had voor ons, dan hadden wij gister tv kunnen kijken en internetten.
Waar baseer ik dat op?
Mijn naaste buurman heeft ook een Ziggo pakket, en vandaag is er monteur van Centrica (in opdracht van Ziggo) langsgeweest bij de buurman om bij hem de Ziggo pakket aan te sluiten. En hij heeft het geluk gehad dat het laatste "noodoplossingpunt" nog vrij was, en nu heeft hij wel tv en internet.
Wij hebben inmiddels een contactpersoon van Ziggo toegewezen gekregen, die voor ons gaat uitzoeken of wij toch op korte termijn tv en internet hebben. Dat is wel fijn!!
Ik wil iedereen alvast bedanken voor het reageren en meedenken!! Jullie zijn toppers!!!