Beantwoord

Update firmware extra-wifibooster via stopcontact

Toon eerste bericht

250 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
@MvanOost Geen verbinding is niet het probleem wat hier omschreven wordt.
Dat is het probleem waarbij je wel verbinding hebt en maar een heel lage snelheid.

En daar is een tijdelijke oplossing voor:
Een tijdelijke oplossing mocht je nu veel problemen ervaren:

Als je de Security mode van 2,4 en 5 GHz instelt op: WPA-PSK+WPA2-PSK en je laat de Wifibooster opnieuw opstarten zou je internet snelheid met Wifi 2,4 en 5 GHz en UTP verbinding weer op enigszins orde moeten zijn.

Maar nu je verbindingsprobleem.

Wat gebeurt er als je de Wifibooster even uit het stopcontact haalt en weer erin doet en op laat starten?
Kun je dan wel verbinding maken met de Wifibooster?
@Be rt ik kan wel verbinding maken maar daar blijft het bij. Geen internetverbinding. Ik heb al geprobeerd om security mode op WPA-PSK+WPA2PSK te zetten herstarten en zelfs even uit het stopcontact en opnieuw op laten starten want dat was ook beschreven als tijdelijke oplossing maar ook dat werkt niet.
Reputatie 7
Badge +35
Welke kleuren en lampjes branden er op je Wifibooster? @MvanOost
@Be rt (zie bijlage)
Reputatie 7
Badge +35
Oeps, dan wordt het een lastige, Wifi kan een lastig ding zijn met zoveel verschillende apparaten die verbinding willen maken.
Dat heb ik ook ervaren.

Mogelijk helpt dit topic je op weg: Wifi verbindingsproblemen - mogelijke oplossingen.
@Be rt ik hoop dat een software update uitkomst kan bieden. Ik heb al contact gehad met ziggo maar die zeggen dat ik hier moet vragen naar de software. Blijkbaar kan ziggo zelf mij die niet sturen. Heb jij die niet voor mij?
Reputatie 7
Badge +35
@MvanOost Het is beter dat een Ziggo moderator die stuurt, mogelijk heeft die weer een nieuwere.
@Be rt Veel erger als dit kan het niet worden hahaha. Dan kan ik dingen uit gaan sluiten. Mocht hij het niet doen na de update ligt het niet aan de wifibooster.
Reputatie 7
Hi @MPvZ, @janbak, @Riny B en @MvanOost, jullie hebben mail van mij met bijgevoegd de nieuwste firmware!
Beste Mark, bedankt voor u ondersteuning maar ik kan dit BIN. bestand niet openen, kunt u hem niet in een ander bestand toe sturen ?

grt, Riny
@Mark Ziggo hartstikke bedankt
Reputatie 7
Badge +35
@Riny B Dit bestand kun je niet openen, maar moet je uploaden, na inloggen in je Wifibooster op de volgende wijze:

Beste Mark ZIggo, ik heb met hulp van Be rt nu een beetje in de gaten hoe het hier werkt en zou je willen vragen of ik ook van jou de nieuwste software versie mag ontvangen voor mijn Powerline wifi boosters die via het stopcontact werken ?

inloggen in de powerline is al gelukt, en ik zie ook waar ik de software moet uploaden
Reputatie 7
Natuurlijk @Z teuntje, zie mail!
Beste Mark, bestandje per mail ontvangen en powerline ge-update.
dank je wel voor je support.
hallo allemaal, dan toch nog even een vraagje !
als ik nu na de update van de powerline via speedtest met 2 draadloze toestellen verbinding maak, heeft de ene wel de volle snelheid en de andere zeer laag.
doe ik ze apart een speedtest laten uitvoeren dus niet tegelijk dan hebben ze alletwee dezelfde uitkomst.
lijkt er op dat degene die het eerste die ping heeft voltooid ook dan de hoogste snelheid behaalt, kan dat ?
is niet zo'n probleem omdat ik toch maar met 1 werk,maar was wel nieuwsgierig of het tegelijk met 2 kon
😉
goedemiddag, mag ik de nieuwste software per mail ontvangen ?
Bedankt alvast 😉
Reputatie 7
lijkt er op dat degene die het eerste die ping heeft voltooid ook dan de hoogste snelheid behaalt, kan dat ?
is niet zo'n probleem omdat ik toch maar met 1 werk,maar was wel nieuwsgierig of het tegelijk met 2 kon

Hm, dit kan ik niet verklaren en ook niet reproduceren. Raar.

@AndreP - Zie mail!
N.a.v. mijn issue met 10 Mbps LAN aansluiting: zou ik de nieuwste firmware mogen ontvangen? Bedankt!
Zou je mij ook de laatste software willen mailen
Reputatie 1
Badge
Goedemiddag, is het mogelijk dat ik ook de nieuwe firmware kan krijgen om mijn power line (stopcontact).

alvast dankuwel
goedemiddag, mag ik de nieuwste software per mail ontvangen ?
Bedankt alvast 😉
Reputatie 7
Bij dezen verstuurd @Henk947 @G-man en @SalahOoO.
Bij dezen verstuurd @Henk947 @G-man en @SalahOoO.
DANK U mijn probleem wordt wel opgelost na dit update
Ik zou ook graag de firmware update ontvangen.

Reageer