Beantwoord

Update firmware extra-wifibooster via stopcontact

Toon eerste bericht

226 Reacties

@Mark Ziggo ik begrijp wat je bedoelt maar zelfde mobiel haalt met connect box WiFi wel de 50Mbps en via de booster is het bijna de helft..... Had hiervoor een wifi repeater van Netgear en daarmee haal ik de zelfde snelheid van 30Mbps...
Blijkbaar is er gewoon veel signaalverlies via het stopcontact en heeft het voor mij geen toegevoegde waarde om de booster te houden. Ga hem terugsturen en de Netgear weer in het stopcontact stoppen. Bedankt voor je reactie,

Groetjes Sharon
Hoi Mark,

Kan ik ook de nieuwste firmware toegestuurd krijgen?
Beste @Mark Ziggo,

zou je mij graag ook de nieuwste frimware via de mail kunnen sturen?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Hoi @Rachidy1990 en @RowanA. De nieuwste firmware is per mail verstuurd.
Hallo @Mark Ziggo

Ik zou ook graag de nieuwste firmware ontvangen,

Alvast bedankt.
Hallo
Graag de laatste software a.u.b.
Heb momenteel ZG-w26.7c.p9.4c .
Groet Mark
Reputatie 7
@De_som en @Mark27, de nieuwste firmware is verstuurd!
Hallo Michael.
Bedankt voor je reactie, heb de update zojuist gedaan, en het is een stuk sneller.
Nogmaals hartelijk dank
Mark 27
Kan iemand mij laten weten waar je de huidige firmware versie kan uitlezen?
Ik zoek me suf op http://ziggo-ap/ap/cfg_upload.asp en de overige pagina's maar kan niks vinden, alleen dit

Alvast bedankt!
Hallo, naar mijn idee zit je op het goede tabblad, echter bij mij staat bij components version de laatste firmware.
Reputatie 7
Badge +35
Dit is de originele software die je ziet toen de Wifibooster werd uitgeleverd. @LodewijkB

De nieuwe software ziet er zo uit:
Components Versions
Software version: ZG-w26.9.1c.p9.4.0

Het achterste deel kan verschillen.
Ah ok, bedankt! In dat geval zou ik ook graag de nieuwe firmware willen ontvangen.
Avast bedankt!

Lodewijk
Ik zou ook graag de nieuwste update ontvangen; heb nu w26.7c
@Mark Ziggo ik had hem ook graag gehad...! Dank u en een fijne avond.
Ook ik zou graag de laatste update willen ontvangen... hopelijk gaat het daarna allemaal wat stabieler worden...

op voorhand dank!
Reputatie 7
Hi @LodewijkB, @AkO, @Rachid22 en @Wharlaar, de nieuwste firmware is per mail naar jullie verstuurd.
Beste @Mark Ziggo,

Zou je mij ook de nieuwste firmware via de mail kunnen sturen?
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Natuurlijk @EsterA, zie mail!
Hallo @Mark Ziggo,

Zou je mij ook de nieuwste firmware willen mailen?
Wij hebben nog steeds ZG-w26.7c.p9.4c

Alvast bedankt!
Ik heb de wifibooster via stopcontact van Ziggo icm homeplug verbinding, zodat ik op de tweede verdieping betere wifi ontvangst heb en ook een bekabelde aansluiting.
Hiervoor had ik een homeplug van sitecom. Nu valt bij de ziggo homeplug op dat het opstarten van een zoekopdracht in de internet browser veel tijd kost om op te starten (> 20 seconden). Is de verbinding eenmaal gemaakt dan gaat het voor die opdracht verder wel goed. Start ik in een apart tabblad weer een andere opdracht dan duurt het weer >20 seconden. Mijn firmware is ZG-w26.7c.p9.4c. Kan ik dit verhelpen door de nieuwste firmware te installeren? Automatisch updaten werkt blijkbaar (nog) niet.
@Mark Ziggo Ik zou ook graag de laatste versie ontvangen.
Dag, wie heeft voor mij de nieuwste software tbv wifi versterker via stopcontact.
Alvast vriendelijk bedankt.
Ik heb nu de ZG-w26.7c.p9.4c.
Reputatie 7
Badge +35
Een tijdelijke oplossing mocht je nu veel problemen ervaren:

Als je de Security mode van 2,4 en 5 GHz instelt op: WPA-PSK+WPA2-PSK en je laat de Wifibooster opnieuw opstarten zou je internet snelheid met Wifi 2,4 en 5 GHz en UTP verbinding weer op enigszins orde moeten zijn.
Bedankt Bert, dit had ik al gedaan en werkt goed'.
toch bedankt.

grt, Riny
@Mark Ziggo is het mogelijk dat je mij ook de nieuwe software zou kunnen sturen voor de wifibooster. Ik heb versie ZG-w26.7c.p9.4c en hij doet helemaal niks. Geen verbinding!

Reageer