Beantwoord

Update firmware extra-wifibooster via stopcontact

• 1 maart 2018
  • 293 reacties
  • 23461 keer bekeken

Toon eerste bericht

293 Reacties

Reputatie 7
@marcelboon @joosth84 @Kastelein @reilos - Jullie hebben mail!
Reputatie 4
Badge +3
Sinds 2 dagen heb ik ook wifi via stopcontact.
Op de Ziggo site vind ik nergens de laatste firmware.

Kan ik die via deze weg krijgen?
Alvast bedankt!
Goedendag,

Ik zou ook graag de update ontvangen voor de Wi-Fi booster.???? Krijg me 2de Wi-Fi booster niet werkend!!!!!!!
Groeten
@Mellier1985 Als je die 2e op je A module stopt en ze dan contact laten maken, dan kun je de 2e daarna in het stopcontact doen en kijken of die dan wel werkt.

Ook met de oude software moet hij werken, maar kan bij een bepaalde software langzamer zijn.
@Mellier1985 Als je die 2e op je A module stopt en ze dan contact laten maken, dan kun je de 2e daarna in het stopcontact doen en kijken of die dan wel werkt.

Ook met de oude software moet hij werken, maar kan bij een bepaalde software langzamer zijn.

Heb mijn router stekker in de a module zitten of is dit nog anders op te lossen?
Mogelijk als je de 2e vlak daarbij in een stopcontact steekt zou het ook mogelijk kunnen lukken.
Mogelijk als je de 2e vlak daarbij in een stopcontact steekt zou het ook mogelijk kunnen lukken.

Helaas al geprobeerd maar dit werkt niet! Stopcontact zit er tegenover 1 meter van de a module
Als dit in een andere groep is, dan kan het nog niet direct goed gaan.
Een stekkerblok is misschien een mogelijkheid?
Je kunt ze ook beiden op hetzelfde stekkerblok drukken, dan zitten ze ook dicht bij elkaar.
Meer opties heb ik niet.
Reputatie 7
@Haander @Mellier1985 - Ik stuur 'm zo naar jullie toe!

Maar ik denk niet dat deze update jouw problemen op gaat lossen @Mellier1985. Zo te horen is het probleem bij jou dat de adapters onderling geen verbinding met elkaar krijgen. Heb je de installatiehandleiding op onze website wel gevonden?
Bij stap 3-e staat: "Er gaan nu vier lampjes branden op adapter B." Zo lang dit niet gebeurt zal deze update (voor het wifi gedeelte van adapter B ) geen uitkomst bieden.
@Haander @Mellier1985 - Ik stuur 'm zo naar jullie toe!

Maar ik denk niet dat deze update jouw problemen op gaat lossen @Mellier1985. Zo te horen is het probleem bij jou dat de adapters onderling geen verbinding met elkaar krijgen. Heb je de installatiehandleiding op onze website wel gevonden?
Bij stap 3-e staat: "Er gaan nu vier lampjes branden op adapter B." Zo lang dit niet gebeurt zal deze update (voor het wifi gedeelte van adapter B ) geen uitkomst bieden.

Dankje voor de update. Wifi boosters had ik al werkend gekregen maar deze upgrade maakt mijn oude wifi booster sneller dankje!!!!!
@Mark Ziggo Graag zou ik ook de firmware update willen hebben.
Heb hetzelfde probleem, daarnaast heb ik een bestand gevonden op jullie site met 2.1.2 firmware update, echter als ik dit probeer te downloaden (.bin bestand) zegt dat het niet lukt.
@Eymir De 2.1.2 is voor de Wifibooster via een netwerkkabel.

Het gaat hier over de Wifibooster via het stopcontact.
Heb je de Wifibooster via het stopcontact?
Reputatie 7
Dankje voor de update. Wifi boosters had ik al werkend gekregen maar deze upgrade maakt mijn oude wifi booster sneller dankje!!!!!
Top, graag gedaan!

@Eymir - Zie mail!
@Mark Ziggo Graag ontvang ik de laatste firmware. Mijn wifibooster draait nu op ZG-w26.7c.p9.4c. Alvast bedankt.
Reputatie 7
@Mark Ziggo Graag ontvang ik de laatste firmware. Mijn wifibooster draait nu op ZG-w26.7c.p9.4c. Alvast bedankt.
Verstuurd Dennis!
Hallo, mijn booster heeft firmware ZG-w26.7c.p9.4c. is er een update? Zo ja kan ik deze ergens downloaden of wordt deze centraal verspreid?
Reputatie 7
Hallo, mijn booster heeft firmware ZG-w26.7c.p9.4c. is er een update? Zo ja kan ik deze ergens downloaden of wordt deze centraal verspreid?
Hier is inderdaad een update mogelijk naar ZG-w26.9.1c…, je hebt mail van mij!
Reputatie 1
Mark, zou je mij ook de nw software willen sturen?

Mijn booster is niet helemaal stabiel. Moet hem, zeg een keer per week, even van de stroom afhalen. Misschien dat de nw software het beter doet.

bvd

Arthur
Hi Mark Ziggo,

Ik heb Software version: ZG-w26.7c.p9.4c op mijn wifi boosters.
Zou je mij ook de laatste versie firmware kunnen sturen zodat ik ze kan updaten om betere snelheden te krijgen?

Bvd
René
Reputatie 2
Badge
@Mark Ziggo zou je mij de update voor de wifi booster ook kunnen sturen? Mvg
Hallo,

Ik heb net als een aantal anderen ook software versie: ZG-w26.7c.p9.4c op de wifi-boosters. Zou ik ook de nieuwste versie kunnen krijgen?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
@ArthurH @rnmldr @Patman1974 @MasterBulkie - Zie mail!
Hi @Markziggo, bedankt voor de bin file. Ik heb de upgrade gedaan maar ervaar iets geks.
Ik heb een basis AP en twee wifi boosters. De ene wifi booster heeft na de upgrade versie ZG-w26.9.1c.p9.4.2c maar de andere komt niet verder dan ZG-w26.9.1c.p9.4.0 nadat ik 'm met dezelfde bin file heb geladen?

Moet/kan ik de basis AP bij de modem trouwens ook upgraden?
Hallo, Ik heb ook een Ziggo Wifibooster set voor het stopcontact, die heb ik sinds lange tijd weer in gebruik, en ik zie onderstaande Firmware versie's.
Zijn dat de laatste, of kan ik nieuwere zelf installeren ?
Wi-Fi Image version: PG-9072-WLAN-684123UPN-B01_R17c
G.hn Image version: PG-9072-PLC-64R39851TLN-C01_R05

Ik hoor graag van jullie .....
Hi @Markziggo, bedankt voor de bin file. Ik heb de upgrade gedaan maar ervaar iets geks.
Ik heb een basis AP en twee wifi boosters. De ene wifi booster heeft na de upgrade versie ZG-w26.9.1c.p9.4.2c maar de andere komt niet verder dan ZG-w26.9.1c.p9.4.0 nadat ik 'm met dezelfde bin file heb geladen?

Moet/kan ik de basis AP bij de modem trouwens ook upgraden?

Update: ik ervaar problemen met de stabiliteit van de internetverbinding van de wifi booster met software ZG-w26.9.1c.p9.4.0
De snelheid is prima (rond de 100Mbps) maar op willekeurige momenten verlies ik internetconnectie en dat is erg onhandig als je veel in skype calls zit.

Reageer