Beantwoord

Update firmware extra-wifibooster via stopcontact

Toon eerste bericht

164 Reacties

Reputatie 7
Badge +35

Ik heb het geprobeerd maar de snelheid word er niet sneller van !!!ps mijn software is Software version:ZG-w26.7c.p9.4cDit is nog de oude software.Heb je de nieuwe software al gehad via de mail?
Anders kan Mark Ziggo de nieuwste software je op één van de volgende werkdagen mogelijk opsturen.

@Ronnie68 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Reputatie 7
@Ronnie68 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zoals vandaag!

@Ronnie68 - Je hebt de nieuwste firmware zojuist per mail ontvangen.
Reputatie 1
Update uitgevoerd ! Snelheid is nu weer perfect 👍👍👍 goed geregeld mijne heren/dames gr
Ik ervaar helaas hetzelfde (ZG-w26.9.1c.p9.4.2c).. Zou ik de nieuwe firmware ook kunnen ontvangen aub?
Ik heb software version ZG-w26.7c.p9.4c.
Zou ik ook de nieuwe firmware toegestuurd kunnen krijgen?
Reputatie 7
@RobbertS - ZG-w26.9.1c.p9.4.2c is de nieuwste firmware.

@LennartKirsten - Zie mail!
Hallo, mijn booster heeft firmware ZG-w26.7c.p9.4c. is er een update? Zo ja kan ik deze ergens downloaden of wordt deze centraal verspreid?
Reputatie 7
Hallo, mijn booster heeft firmware ZG-w26.7c.p9.4c. is er een update? Zo ja kan ik deze ergens downloaden of wordt deze centraal verspreid?
Per mail verstuurd.
Ook ik heb sinds kort de powerline adapter. Versie: ZG-w26.7c.p9.4c

Heb geen automatische update gekregen. Graag ontvang ik de nieuwste versie! BVD
goedemiddag,

heb ook de oude software erop staan en heb een lage internet snelheid.
Klantenservice wist niks af van de verschillende software versies. Graag de laatste versie aangezien hij niet automatisch update. Ook Versie: ZG-w26.7c.p9.4c
Reputatie 7
@Tweak92 @ikkke - Ook jullie hebben mail van mij.
Kan ik ook de nieuwste firmware toegestuurd krijgen? huidige firmware: ZG-w26.9.1c.p9.4.2c
Reputatie 7
Kan ik ook de nieuwste firmware toegestuurd krijgen? huidige firmware: ZG-w26.9.1c.p9.4.2c
Dat is de nieuwste! 😄
Graag ontvang ik ook de laatste firmware versie. (huidig is ZG-w26.7c.p9.4c) Alvast bedankt
Reputatie 2
Hoi ik zou ook graag gebruik maken van de nieuwe software versie degene die er nu opstaat is
http://ziggo-ap/style/images/cor_boxRU.pngSoftware versie:ZG-w26.7c.p9.4c
Vrg Gerrit
GM, mag ik ook via de mail de nieuwste software?
Grt Sander
Reputatie 7
@JeffEvertse @Mr Zig @SK1 - Zie mail!
Reputatie 2
Bedankt Mark voor je tijd en inzet, de update gaat er nu op.
Vrg Gerrit
Hallo ik heb ook nog de Software version:ZG-w26.9.1c.p9.4.2c
Mag ik ook de laatste firmware krijgen aub.

Groet Ron.
Reputatie 7
Badge +35
Hallo ik heb ook nog de Software version:ZG-w26.9.1c.p9.4.2c
Mag ik ook de laatste firmware krijgen aub.

Groet Ron.

@Obiwan Zie deze reactie van Mark Ziggo een paar berichten terug:

Kan ik ook de nieuwste firmware toegestuurd krijgen? huidige firmware: ZG-w26.9.1c.p9.4.2cDat is de nieuwste! 😄
Oke dat was mij nog niet duidelijk dat de 4.2.c de nieuwste is.
Jammer want ik heb een probleem met mij iPhone 8 die kan niet verbinden met de wifi van de wifibooster. Wel de iPad en de iPhone SE die we ook in huis hebben.
Ik heb de wifibooster als eens uit het stopcontact gehaald, het Ziggo modem zelf een uit en aan gezet, op de iPhone een netwerk reset gegeven maar hij kan niet inloggen op de wifi van de wifibooster.
Heeft iemand nog een tip wat ik hier aan kan doen?
alvast bedankt.

Groet Ron.
Reputatie 7
Badge +35
Ai, ik weet te weinig van Apple, maar zodra @EnergieBoy online is, kan hij misschien hier iets in betekenen.
Reputatie 7
Badge +25
@Obiwan Ik heb ooit ergens gelezen dat sommige apparaten wat kieskeurig zijn met betrekking tot het wachtwoord. Ik weet niet of dat ook voor de iPhone 8 geldt, maar probeer eens een wachtwoord met alleen (hoofd)letters en cijfers.
Ik had een wachtwoord wat alleen uit hoofdletter, letters en cijfers bestond.
Ik heb dit eens aangepast naar abcdefgh
Tja moet niet te moeilijk worden :)
Getest en de iphone kon nu verbinden met de wifibooster. Wachtwoord weer gemaakt zoals het was en toen kon ik opeens ook verbinden met de wifibooster.
Begrijpen doe ik het niet maar we zijn wel blij dat het werkt.
Bedankt voor jullie hulp.
Reputatie 7
Oke, succes :)
Laten we hopen dat het dan nu allemaal weer blijft werken.
Fijn weekend alvast gewenst!

Reageer