Beantwoord

Update firmware extra-wifibooster via stopcontact

• 1 maart 2018
  • 293 reacties
  • 23531 keer bekeken

Toon eerste bericht

293 Reacties

@Mark Ziggo graag ontvang ik de update

Hallo @Mark Ziggo , ook ik ontvang graag de laatste update, zie ook mijn PM aan jou.

Beste @Mark Ziggo zou de software update voor de wifibooster een oplossing kunnen zijn voor het halen van de snelheid van mijn recentelijk aangeschafte snelheidsupgrade? Ik had een abbo tot 50mbps. Daar haalde de livebox en wifibooster dat beide. Nu ik 100mbps heb haalt de livebox dat wel maar de wifibooster blijft steken op ongeveer 60mbps?

@Serge_Hansen Het probleem met de niet juiste software was het feit dat je niet hoger kwam dan 3 Mbit/s, daar zit je ver boven.

Kun je eens de snelheid bedraad meten aan de wifibooster?
Het kan namelijk het maximum zijn wat door je stroomdraden kan.

Reputatie 7

Verstuurd @N.N., en voor de zekerheid ook naar jou @Serge_Hansen.

Toekomstige aanvragen zullen alleen behandeld worden bij vermelding van de huidige firmwareversie die op jouw wifibooster geïnstalleerd is.

Hallo @Mark Ziggo , ik heb de laatste firmware succesvol kunnen installeren op de powerlines.

Hartelijk dank daarvoor.:relaxed:

Versie: W2691cp940

Huidige softwareversie: ZG-w26.9c.p9.4c

@Mark Ziggo 

Graag zou ik ook de meest recente firmware voor de powerline wifi booster ontvangen.

Alvast hartelijk dank!

Hallo,

ik heb bij de ziggo wifi booster de volgende firmware

ZG-w26.9.1c.p9.4.2c

Is er hiervoor een nieuwere beschikbaar?

Reputatie 7

Hallo,

ik heb bij de ziggo wifi booster de volgende firmware

ZG-w26.9.1c.p9.4.2c

Nee, dit is de nieuwste versie.

Hallo,

Ik heb gisteren de wifi-booster en powerline van Ziggo binnengekregen . Ik heb een zakelijk abo (300mbps) en krijg bekabeld nu via de wifi-booster 105 mbps. Mijn netstroom is geaard en er zitten geen andere apparaten in het stopcontact. Hoeveel Mbps is deze wifi-booster van Ziggo? Zou het daaraan liggen? Is het mogelijk om onder ideale omstandigheden theoretisch (bekabeld) 300Mbps te halen via de wifi-booster? Zou het eventueel liggen aan een oudere firmware?

Dank je wel!

Mvg,

Ibo

Huidige softwareversie: Origineel uitgeleverde firmware

Hi @Mark Ziggo , zo mogelijk ontvang ik ook graag de nieuwste firmware voor de powerline booster !

Hallo @Ibo301 , mijn ervaring is ook dat je in de regel niet hoger uitkomt dan ongeveer 100 à 110 Mbits/s via de stroomkabel, als je de Wifi op de powerlines goed instelt kun je wèl hogere waarden halen, zeker in de 5.0-band.E.e.a. heeft te maken met de kwaliteit van het stroomnetwerk. Bekabeld is en blijft altijd beter en stabieler.

Eerst de prestaties van dePowerline Adaptors met een bekabelde aansluiting testen. Via een Wifi connectie kom je niet hoger, ook al zou ie zelf sneller kunnen.

Huidige softwareversie:  PG-9072-WLAN-684123UPN-B01_R20c

Is het mogelijk om deze up to date te krijgen ?
Ik kan nergens een update vinden.

Reputatie 7

Bij dezen zit de nieuwste versie in jullie mailbox.

Bij dezen zit de nieuwste versie in jullie mailbox.

Veel dank!

Huidige softwareversie: 
Software version:ZG-w26.9.1c.p1.5.0

Hallo,

ik heb bij de ziggo wifi booster de volgende firmware version:ZG-w26.9.1c.p1.5.0

Mijn Wifi Booster heeft versie:ZG-w26.9.1c.p9.4.2c

Kunt u de nieuwste versie sturen via mijn mail.

Alvast bedankt

Huidige softwareversie: ZG-w26.9.1c.p9.4.2c is de laatste versie.

@Mark Ziggo  Ik zie bij mij:  Software version:ZG-w26.9.1c.p8.2.0 Kan ik de laatste versie krijgen?

Huidige softwareversie: 
Software version:ZG-w26.9.1c.p1.5.0

Hallo,

ik heb bij de ziggo wifi booster de volgende firmware version:ZG-w26.9.1c.p1.5.0

Is er hiervoor een nieuwere beschikbaar

Reputatie 7

@Rachidy1990 @JulianM126 @Jan F. - Is mijn antwoord echt zo onduidelijk?

@Mark Ziggo Ik had inderdaad niet goed gekeken. Overigens is het wel enigszins verwarrend.

Huidige softwareversie: 26.7

Beste @Mark Ziggo  , ik heb ook het 3mbit issue op 2.4gh. Zou je mij aub ook de laatste firmware willen sturen?

Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet, 

Tjeerd

@THuisman Een voorlopige oplossing:
Als je de Security mode van 2,4 en 5 GHz instelt op: WPA-PSK+WPA2-PSK en je laat de Wifibooster opnieuw opstarten zou je internet snelheid met Wifi 2,4 en 5 GHz en UTP verbinding weer op enigszins orde moeten zijn.

Reageer