Beantwoord

Update firmware extra-wifibooster via stopcontact

Toon eerste bericht

236 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Mark Ziggo
Zou jij aub @ErikSchulp ook kunnen helpen aan een update.
Dan kunnen we zien of het probleem, dat die heeft, is opgelost :)
Bedankt!
Reputatie 7

Uiteraard, verstuurd hoor @ErikSchulp!

Reputatie 7

Uiteraard, verstuurd hoor@ErikSchulp!

Bedankt!

Beste@Mark Ziggo momenteel heb ik de volgende firmware: ZG-w26.9.1c.p9.4.2c

Echter via welke site kan ik altijd de laatste vinden of dien ik deze altijd aan te vragen via dit forum.

Ik zou iig de laatste firmware versie willen ontvangen

Reputatie 7

Beste@Mark Ziggo momenteel heb ik de volgende firmware: ZG-w26.9.1c.p9.4.2c

Echter via welke site kan ik altijd de laatste vinden of dien ik deze altijd aan te vragen via dit forum.

Gefeliciteerd, je hebt momenteel de laatste versie al! De updates worden in principe automatisch geïnstalleerd door de Wifibooster, maar als dat niet lukt willen onze IT-ers onderzoeken waarom het niet lukt en zo het updateproces verbeteren. Er is daarom geen pagina op onze website waar je de laatste versie altijd kunt vinden, anders hebben onze IT-ers geen voorbeelden meer om te onderzoeken en daar wordt het updateproces niet beter van.

Reputatie 7

Hoi @Mark Ziggo 
Zou je mij anders ook deze update kunnen sturen. 
Heb hier nog van die dingen liggen, gebruik ze niet maar een update erop zetten is natuurlijk nooit slecht om te doen. Toch?  Gebruik eigenlijk alleen die bedrade Wifi Booster.

Reputatie 7

Hoi@Mark Ziggo 
Zou je mij anders ook deze update kunnen sturen. 
Heb hier nog van die dingen liggen, gebruik ze niet maar een update erop zetten is natuurlijk nooit slecht om te doen. Toch?  Gebruik eigenlijk alleen die bedrade Wifi Booster.

Uiteraard, zie mail.

Reputatie 7

Yep, binnen… Bedankt, ga er later van de week mee aan de slag

Hoi @Mark Ziggo zou je mij de update willen mailen? Alvast bedankt.

Reputatie 7

Hoi@Mark Ziggo zou je mij de update willen mailen? Alvast bedankt.

Natuurlijk @Siloco, alsjeblieft!

Ik had graag de meest recente firmware voor de powerline booster willen ontvangen aub.

greetz

Reageer