Beste,
ik heb sinds februari in deze woning ziggo internet.
ik heb het pakket internet max, helaas ervaar ik sinds een paar maand uitval.
Eerst had ik een plume mesh systeem als router en het modem in bridge modus. (Maanden lang goed gewerkt). Toen in overleg met de klantenservice het modem in router modes gezet zodat we konden zien of het aan mijn eigen router lag. Helaas bleef het probleem zich voordoen. In overleg met klantenservice een nieuwe modem opgestuurd gekregen. Dit keer geen Arris maar een Compal.
Nu is het AOP vervangen en de POA ook.
Het signaal gemeten op het AOP;
122mhz-6.0DB
498mhz-7.7 DB
810mhz-5.6DB.
Nu met mijn nieuwe modem online krijg ik direct dit:
Is dit normaal? Hij is net 15 minuten in fabriek instellingen.
Kan dit mijn storingen elke keer veroorzaken?
Groet,
Leslie
Edit:
De post RS error van de downstream kanalen zijn dus aanzienlijk verergerd binnen een half uur: