epschroeder

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Trage wifi snelheid en hoog piepend geluid met Cisco 3925 modem

Beste Ziggo,

 

ik ben al een paar jaar klant en heb sindsdien een Cisco 3925 modem. Ik ervaar de laatste tijd een erg trage wifi snelheid en een hoge piep die uit het modem komt. Beide zijn erg irritant en ik zie dat anderen inmiddels een vervangend modem hebben ontvangen. Kan ik hiervoor ook in aanmerking komen?

 

Groet,

Egbert Schroeder

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Maak je nog gebruik van analoge radio?

Dan raad ik je aan om de huidige opdruksplitter te vervangen voor deze splitter:

POA 03 IEC splitter

 

Vraag daarnaast kostenloos het volgende aan:

Modem

TV kabel (1,5 - 3 - 5 meter)

Radio kabel (1,5 - 3 - 5 meter)

Modem kabel 1,5 meter (f connector naar f connector)

 

Mocht je geen gebruik meer maken van analoge radio vraag dan het volgende aan:

Modem

POA-01-B splitter

TV kabel (1,5 - 3 - 5 meter)

Modem kabel die op de POA-01-B splitter past.

 

Je kunt dit aanvragen via de klantenservice.

Je kunt ook wachten op een Ziggo moderator:

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, binnen 1-3 werkdagen langskomen in ieder topic.

Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Als je de materialen binnen hebt dan kun je de huidige opdruksplitter op deze wijze verwijderen:

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Dat kan.

Laten we kijken of er meer dingen aan vervanging toe zijn:

 

Zou je wat foto's kunnen maken van je AOP (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

Bijvoorbeeld splitter, kabels, modem, signaal versterker.

Zit vaak in de meterkast.

 

Om je signaal te kunnen beoordelen:

Kun je de up en downstream waarden van je modem hier posten?

 

 Instructies:

 https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van... 

 

epschroeder
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Tom, hierbij de foto van de hoofdaansluiting en de down- en upstream waardes van mijn modem. Mijn modem is direct op de hoofdaansluiting aangesloten. Er zitten geen splitters/versterkers tussen. Naast dat mijn wifi snelheid niet okee is wordt ik ook echt gek van de hoge piep die mijn modem al een tijd veroorzaakt! 

 

Groet,

Egbert
 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Maak je nog gebruik van analoge radio?

Dan raad ik je aan om de huidige opdruksplitter te vervangen voor deze splitter:

POA 03 IEC splitter

 

Vraag daarnaast kostenloos het volgende aan:

Modem

TV kabel (1,5 - 3 - 5 meter)

Radio kabel (1,5 - 3 - 5 meter)

Modem kabel 1,5 meter (f connector naar f connector)

 

Mocht je geen gebruik meer maken van analoge radio vraag dan het volgende aan:

Modem

POA-01-B splitter

TV kabel (1,5 - 3 - 5 meter)

Modem kabel die op de POA-01-B splitter past.

 

Je kunt dit aanvragen via de klantenservice.

Je kunt ook wachten op een Ziggo moderator:

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, binnen 1-3 werkdagen langskomen in ieder topic.

Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Als je de materialen binnen hebt dan kun je de huidige opdruksplitter op deze wijze verwijderen:

 

epschroeder
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de hulp Tom. Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en de spullen worden opgestuurd.

Groet,

Egbert

PS: Per ongeluk mijn antwoord als Beste Antwoord geselcteerd terwijl ik jouw antwoord bedoelde!

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Graag gedaan?

Uitgelicht topic