pimzand

Level 7
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 40Likes

trage upload sinds 8 april

In april zou de downloadsnelheid omhooggaan, maar wat ik vooral zie is dat de upload snelheid dramatisch omlaag is gegaan. Dit grafiekje illustreert het.


Zoals je ziet was er op 9-4 even helemaal geen internet, maar sindsdien is het bijna onwerkbaar. Als ik mijn postcode in Den Haag opzoek in de storing checker zie ik telkens dat er een storing is die net 1 dag bekend is, en die de volgende dag opgelost zou moeten zijn. Kijk je de volgende dag, dan is er kennelijk weer een nieuwe storing ontdekt.

Wat is hier werkelijk aan de hand?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
pimzand
Topicstarter
Level 7
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 40Likes
Bijzonder, ik kreeg binnen een uur na het posten van dit bericht een SMS met de mededeling dat het probleem is opgelost. Nu had ik al eerder zo'n bericht gekregen, maar nu lijkt het probleem ook daadwerkelijk te zijn opgelost. Al 7 uur lang weer volle upload en nu ook de beloofde 500 mbit/s download.

Leuk, die upgrade, maar jammer dat er een week aan storingen aan vooraf moest gaan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
pimzand
Topicstarter
Level 7
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 40Likes
Bijzonder, ik kreeg binnen een uur na het posten van dit bericht een SMS met de mededeling dat het probleem is opgelost. Nu had ik al eerder zo'n bericht gekregen, maar nu lijkt het probleem ook daadwerkelijk te zijn opgelost. Al 7 uur lang weer volle upload en nu ook de beloofde 500 mbit/s download.

Leuk, die upgrade, maar jammer dat er een week aan storingen aan vooraf moest gaan.
pimzand
Topicstarter
Level 7
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 40Likes
Het blijft beter...

Uitgelicht topic