1
Vraag
2
Reacties
Anouk B.

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Trage en wegvallende wifi

Sinds lange tijd wordt de wifi steeds trager ( misschien wel logisch ) en valt af en toe uit. Na iedere keer de verbinding met het model te verbreken doet hij het weer meteen. Echter wordt dit steeds erger! Ik kan tegenwoordig niet eens meer fatsoenlijk via de Ziggo Go app tv kijken. Krijg dan de melding onvoldoende bandbreedte. Voorheen deed alles het gewoon. Kan het zijn dat het modem zijn beste tijd gehad heeft?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Oeps, die is al zo ongeveer 10 jaar oud, vermoed ik.

Het best is contact opnemen met Ziggo en je storing vertellen en vertellen dat je een UMU 01 hebt die ….. jaar oud is.

Neem even contact op met Ziggo via de chat als je snel een oplossing wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Laat SVP weten wat het verdere verloop is?

Bekijk in context

17 Reacties 17
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Willem-A weet het naadje van de kous van Humax en kan je het beste helpen. Hij krijgt bericht.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag KBX458 en Anouk B.

ik denk dat het niet gaat om de Humax 5100c daar deze geen gebruik kan maken van de Ziggo Go app.

Waar gaat het hier dus precies om Anouk B. ?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Anouk B. Welk modem heb je nu in gebruik?

Graag merk, model, cijfers en letters, er zijn nogal een paar verschillende.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
In het profiel staat de
humax IRHD 5100C vermeld.:wink:
Anouk B.
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het model modem is de Cisco EPC3928. Heb je hier voldoende aan?
Anouk B.
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Willem-A wrote:
Dag KBX458 en Anouk B.

ik denk dat het niet gaat om de Humax 5100c daar deze geen gebruik kan maken van de Ziggo Go app.

Waar gaat het hier dus precies om Anouk B. ?


Heeft niks met de Humax decoder te maken Willem, het probleem zit hem in de wifi verbinding..
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Anouk B. Dank voor je info:

Kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot en het onderste deel van de Netwerk historie / log?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Anouk B.
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je signaalwaarden zien er in ieder geval prima uit.
Nu graag nog een foto van de eerste plaats waar Ziggo binnenkomt.
Anouk B.
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik kan net niet lezen wat er op het witte blok staat.
Kun je dat hier plaatsen?
Anouk B.
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
UMU 01 staat in het midden vh witte blok
en bij de aansluitingen vd kabels staat data tv/radio radio
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Oeps, die is al zo ongeveer 10 jaar oud, vermoed ik.

Het best is contact opnemen met Ziggo en je storing vertellen en vertellen dat je een UMU 01 hebt die ….. jaar oud is.

Neem even contact op met Ziggo via de chat als je snel een oplossing wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Laat SVP weten wat het verdere verloop is?
Anouk B.
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oke, bedankt voor de hulp Bert!
Heb contact opgenomen met Ziggo, hoop dat ze er wat aan kunnen doen! Ik laat nog wat weten hier.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
KBX458 wrote:
In het profiel staat dehumax IRHD 5100C vermeld.:wink:

Zag ik ook al, maar die heeft dus geen mogelijkheid tot het gebruiken van de Ziggo Go app. Dus is dat voor mij wel zo duidelijk dat het hier dus niet om kan gaan....

Groet, Willem
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Anouk B. wrote:
Heeft niks met de Humax decoder te maken Willem, het probleem zit hem in de wifi verbinding..


Dat dacht, of eigenlijk, wist ik dus ook al... Ik weet wat de Humax modellen kunnen, en met de Ziggo Go app werken is er daar niet een van.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Anouk B., hoe is het afgelopen met de monteur? We zijn benieuwd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic