Vraag

Toegangspunt tijdelijk vol

• 8 januari 2020
  • 79 reacties
  • 12146 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

79 Reacties

Hi @wildijck 
Krijg je weer dezelfde melding dat het toegangspunt vol is? En maakt het ook verschil of je bent verbonden met de 2.4 Ghz frequentie of de 5.0 Ghz frequentie? Ik zie dat je nu voor de 2.4 Ghz een vast wifi-kanaal hebt ingesteld, namelijk kanaal 8. Wat gebeurt er als je deze op 1, 6 of 10 zet? Of op automatisch?

Nee, ik krijg de melding niet meer (dus wellicht zit ik nu in de verkeerde groep), maar de verbrekende verbindingen naar internet-TV blijven een probleempunt.

Hallo,

Gisteren deze melding “toegangspunt vol” ook aantal malen gehad op mijn Samsung S10. Daarnaast mijn zoon op zijn tablet die regelmatig klaagt over wegvallende verbinding. Inloggen op mijn connect box werkt niet goed krijg steeds de melding connectie naar de modem is nog niet mogelijk probeer later nogmaals. Na een reset van modem kan ik even inloggen maar na een paar minuten weer dezelfde melding. Ook als ik rechtstreeks via een utp kabel connectie maak naar het modem dezelfde melding. posten van mijn configuratie gaat dus even niet lukken. config thuis connectbox → powerline adapters (wifi acces points) snelheid overal in huis zelfde.

Hier ook steeds dezelfde melding en het wegvallen van de wifi. Ook kunnen we niet met onze huistelefoon uitbellen, maar wel gebeld worden..

Hi @Raif en @Gert1971 
Om de melding ‘toegangspunt tijdelijk vol’ op te lossen, raad ik jullie aan om in het modem de betreffende instellingen te wijzigen zoals aangegeven in dit topic. Dit heeft deze melding bij alle gebruikers tot nu toe opgelost. 

@wildijck Bij jou is er dan inderdaad iets anders aan de hand. Ik raad je aan om hierover een apart topic te starten, zodat de boel overzichtelijk blijft en dit topic echt alleen voor deze foutmelding blijft. Geef in het nieuwe topic zoveel mogelijk gedetailleerde informatie op welke wijze jouw verbinding van TV-Internet er uitziet. :blush: