Appelstra

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tijdelijk extra wifi ivm verhuizing

Hallo,

Ruim een week geleden heb ik onderstaande vraag gesteld aan een medewerker van Ziggo, ik wacht nog steeds op een telefoontje terug....

Graag zouden wij per zsm in ons nieuwe huis wifi willen hebben. Dit zal een tijdelijke uitbreiding zijn aangezien we ook nog gewoon in ons huidige huis wifi willen behouden. Zodra we gaan verhuizen (over ongeveer 1 tot 1,5 maand) kan ons huidige pakket gewoon mee naar onze nieuwe woning.

De aansluiting hoeft geen probleem te zijn, het is een bestaande woning waar ook een aansluiting is geweest.

Wie weet of dit mogelijk is? Ik kan er op de site niets over vinden.
Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ik ga binnenkort ook verhuizen. Ik heb uit het gesprek met de helpdesk begrepen dat een abonnement slechts op één adres actief kan zijn. Wat u zou kunnen doen is een nieuw abonnement op uw nieuwe adres afsluiten en het oude opzeggen tegen de tijd dat u uw huidige woning verlaat. Maar u verliest dan in principe wel uw mailadres en zit een tijdje met dubbele lasten. Dat zal niet de bedoeling zijn, denk ik.

Maar misschien kunt u meeliften op een Ziggo hotspot van uw nieuwe buren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ik ga binnenkort ook verhuizen. Ik heb uit het gesprek met de helpdesk begrepen dat een abonnement slechts op één adres actief kan zijn. Wat u zou kunnen doen is een nieuw abonnement op uw nieuwe adres afsluiten en het oude opzeggen tegen de tijd dat u uw huidige woning verlaat. Maar u verliest dan in principe wel uw mailadres en zit een tijdje met dubbele lasten. Dat zal niet de bedoeling zijn, denk ik.

Maar misschien kunt u meeliften op een Ziggo hotspot van uw nieuwe buren.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Je kunt ook de Wireless hotspot van je mobiele telefoon gaan gebruiken.
Een tijdelijke ongelimiteerde databundel is dan nodig, tenzij je die al hebt.

Ik ken een (klein) IT-bedrijf dat zo zijn Internet Connectie in stand moest houden, omdat er na verhuizing naar een nieuwe lokatie in een bedrijvenpark nog gewacht moest worden op de definitieve oplossing via de Ziggo-kabel. Dat lukte prima.
Deed van huis uit wat klusjes via die telefoon-connectie en keek op van hoe soepel dat ging (mijn download was hun upload!).

Gr Han
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Appelstra . Welkom op de Ziggo Community en gefeliciteerd met je nieuwe woning!
Je kunt, zoals hierboven al aangegeven is, helaas maar op 1 adres diensten hebben. Tenzij je een volledig nieuw abonnement neemt op het nieuwe adres en de oude later opzegt. Dan zit je echter die periode wel met dubbele kosten en heb je ook nog eens niet de mogelijkheid eigen gegevens zoals e-mailadressen te behouden. Dit is dus niet echt een heel handige oplossing.
De Ziggo wifispot kan wel een super oplossing zijn in deze.

Kunnen we je verder nog bij iets helpen? In elk geval vast heel veel succes met het verhuizen gewenst en heel veel geluk op je nieuwe plek ^^.

Uitgelicht topic