ErwinStienen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

TC2000 internet loopt vast

hallo 

we hebben al een tijdje problemen met ons TC7200 modem (nog met UPC logo)

De WIFI loopt steeds vast of is onwerkbaar traag. 

Het modem aan/uit zetten kan soms helpen om het probleem op te lossen. Dit hebben we inmiddels al zo vaak gedaan dat het aan/uit knopje stuk is. 

Ik zou graag dit  modem omruilen voor een nieuw model. Maar kan niet vinden hoe ik dat moet doen of aanvragen.

alvast bedankt 

 

groet Erwin 

 

 

6 Reacties 6
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Je kunt 'n nieuw modem aanvragen via de klantenservice?

 

Zou je het volgende willen doen om te kijken of er niet meer aan de hand is?

 

Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels,Modem, Signaal versterker)

(Zit bij veel mensen in de meterkast)

ErwinStienen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dag Tom

ik ben onder de indruk van deze snelle reactie en service !! 

Bij deze stuur ik u de foto's van de splitter en het UPC kastje.

 

alvast bedankt voor uw hulp. ! 

 

met vriendelijke groet,

 

erwin 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Graag gedaan!

Bedankt voor het compliment

Ik zie het al.

Je hoofdaansluiting + splitter is erg verouderd.

 

Ik raad je aan om morgen naar de klantenservice te bellen om een monteursafspraak te maken om je hoofdaansluiting kosteloos te laten vervangen.

 

Tevens raad ik je aan om een nieuw modem aan te vragen inclusief poa-01 splitter met modem en tv kabel.

TV kabel heb je de keuze uit 1,5, 3 en 5 meter.

Bovenstaande is allemaal kostenloos.

De splitter zal pas bruikbaar zijn als je huidige hoofdaansluiting is vervangen.

 

Je hoofdaansluiting komt er dan zo uit te zien:

 

ErwinStienen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

perfect Tom

 

heel erg bedankt. super service van ZIGGO.

 

ik ga er morgen meteen werk van maken !!

 

Met vriendelijke groet,

Erwin

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Ik ben geen ziggo medewerker.

Ik ben een klant die graag andere klanten helpt

Dit is namelijk 'n klant helpt klant forum waar ziggo moderators/medewerkers binnen 1-3 dagen langskomen In ieder topic.

 

Wat fijn dat u zo blij bent met mijn hulp!

Daar doe ik het voor

Houd je ons hier op de hoogte?

 

Een fijne avond en weekend nog gewenst Erwin

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedenavond @ErwinStienen en welkom op de Community,

Zo te zien ben je hier al met goede adviezen ontvangen door onze expert @Tom.(Bedankt @Tom. ) ! Ik zie dat je ook gelijk zijn advies hebt opgevolgd en dat er op vrijdag 25 september tussen 12 en 18 uur een monteur komt om het
aansluitpunt (AOP) en het modem te vervangen. Laat onder dit topic maar weten wat je bevindingen zijn na het vervangen van de aansluiting en het Technicolor modem. Ik ben heel erg benieuwd! 

Nog een prettige avond!


Groeten,

Paul

Uitgelicht topic