Beantwoord

tablet verbindt niet met wifi...

hallo ik heb hulp nodig.....mijn dochter heeft een tablet....nu hebben wij wifi ingesteld met ons ww maar het zegt alleen opgelsagen en bij mn ouders doet hij het wel ook bij mn schoonouders
we hebbeb een UBee router van ziggo
wat kan ik doen dat de tablet wel verbind
icon

Best beantwoord door ellenzb 20 april 2018, 11:50

ik heb net een goede vriend gebeld....die komt ff in de namiddag om te kijken wat er mis is......heel hartelijk bedankt Robbo

Bekijk origineel

22 Reacties

Reputatie 7
Badge +10
even eerst de simpelste evt oplossing. reset het modem eens. even 1 a 3 minuten stroomloos zetten.
Welk tablet heb je? Heeft deze evt wps ondersteuning? en dan evt op die manier de tablet met modem te laten verbinden.
router al meedere keren reset gedaan....wat is wps lol
Reputatie 7
Badge +10
Even simpel uit gelegd: wps zorgt er voor dat je kan verbinden met het modem zonder evt wachtwoord.
Als de tablet dit ondersteunt. Als het goed is zit er op het modem een knopje wps. en dus ook bij ondersteuning van de tablet in het menu verbindingen inz tablet de functie wps. Als je het knopje wps indrukt, en ook de wps op de tablet (even hier de instructie volgen) ook selecteert dan wordt er een verbinding gemaakt.

Probeer ook nog even de sidd te vergeten en probeer opnieuw te verbinden.
er zit geen wps knop aan de router sorry
Reputatie 7
Badge +10
In mijn beleving heeft de ubee dit wel. aan de voorzijde. welke type ubee heb je ? en welk merk tablet.
.UBee evw321b.........wps knop gevonden
Reputatie 4
Badge +6
beste @ellenzb

Wat zouden we moeten zónder @robbo !!! 💪🏼
Reputatie 7
Badge +10
Nu even kijken of ook de tablet wps ondersteunt.
alle stappen gevolgd...doet nog niet grrrrrrr
Reputatie 7
Badge +10
Heb je de netwerk sidd ook al vergeten? en daarna wps of evt handmatig met wachtwoord... en nogmaals welk merk tablet.
P900
ze heeft voor haar studie thuis erbij gekregen
Reputatie 7
Badge +10
Dat merk ken ik niet... Maar nogmaals heb je het sidd eerst vergeten? verder hoelang zet je de modem zonder stroom bij een reset. Heb je toevallig alleen de 5ghz geselecteerd tav modem. en dat die p900 dit niet ondersteunt en alleen de 2.4 ghz ondersteunt? even wat vraagjes. Welke kanaal? etc etc en of wel de juiste sidd geselecteerd, omdat je aangaf dat het wel opgeslagen wordt.
ik heb net een goede vriend gebeld....die komt ff in de namiddag om te kijken wat er mis is......heel hartelijk bedankt Robbo
Reputatie 7
Badge +10
Ok graag gedaan! soms is het ook moeilijk om even na te gaan wat er precies aan de hand is. Dan is directe hulp van iemand beter..terplekke. SUCCES. en laat even weten of het gelukt is! gr Rob
Reputatie 6
Hey @ellenzb. Welkom op de Community. Top dat je hier je verhaal deelt. Zoals je merkt zijn er hier veel mensen die jou snel willen helpen. Top!

We zijn heel benieuwd naar hoe het vanmiddag gaat. Hou je ons sowieso op de hoogte (als het niet lukt, maar ook als het wel lukt?) Mocht het verholpen zijn, weten we dan wat het euvel geweest is. Is het dan nog niet verholpen, gaan we je natuurlijk verder helpen.
Reputatie 7
Badge +10
BAM schreef:

beste @ellenzb

Wat zouden we moeten zónder @robbo !!! 💪🏼

Oeps ga er van blozen🤗
Reputatie 7
Badge +11
Misschien helpt beide SSID's een andere naam geven en even kijken of de beveiliging op B/G/N staat.
Reputatie 7
Badge +10
Be rt schreef:

Misschien helpt beide SSID's een andere naam geven.

ja idd even niet aan gedacht om dit ook te benoemen..
Reputatie 7
Badge +10
@ellenzbEven nieuwschierig, is het nog gelukt? Gr Rob
Reputatie 5
Nog ff ter lering en vermaak: de Ubee evw321b heeft geen WPS knop maar een WPS lampje, om WPS te activeren dient men in te loggen en WPS te kiezen bij Automatic Security Configuration.
Reputatie 7
Badge +10
mguzz schreef:

Nog ff ter lering en vermaak: de Ubee evw321b heeft geen WPS knop maar een WPS lampje, om WPS te activeren dient men in te loggen en WPS te kiezen bij Automatic Security Configuration.

Thx voor de aanvulling!
Reputatie 6
ellenzb schreef:

Hey @ellenzb. Hoe is het gegaan met de hulp van je goede vriend? Ik ben erg nieuwsgierig wat het euvel nu was en of het is opgelost!

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics