sanderevers

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Storing van ruim een dag

Geachte Ziggo community,

Vorige week kreeg ik een bericht dat er vandaag (24 april) onderhoud zou worden gepleegd aan mijn netwerk en dat af en toe mijn internetverbinding er uit zou kunnen liggen.

Vervelend maar dat is iets waar ik mee kon leven. Maar, toen ik vanochtend opstond had ik geen verbinding met het internet en volgens de site was dat vanaf 6:34 er storing was en dat dit tot 12 uur zal duren.

Nu lees ik echter dat de storing pas morgenavond om 8 uur opgelost zou zijn. Ik ben hier nou niet bepaald blij mee. Dus nu is mijn vraag, hoe kan het dat een storing door werkzaamheden ruim een dag tijd kost om op te lossen? En kan ik een vergoeding krijgen wanneer er daadwerkelijk weer internet beschikbaar is? (Ik las zojuist op de site van de consumentenbond dat dat mogelijk zou moeten zijn)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey sanderevers . Welkom hier!

Poeh, dat was even schrikken! Gelukkig valt het mee. De melding die je online zag, is de melding van het volledige onderhoud. In die periode kon je verstoring van je signaal ervaren. Dit betekent echter niet (zoals je gelukkig kon merken) dat het signaal het deze volledige tijd volledig niet doet. Alles voor een up-to-date en meer stabiel netwerk. Juist om langdurige storingen in de toekomst te voorkomen ^^.

Een mooie dag gewenst!

Bekijk in context

8 Reacties 8
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
De steker van het modem al uit het stopcontact gehad voor een minuut? Best mogelijk dat alles dan weer werkt.
sanderevers
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
KBX458 Vanochtend ja, ben nu op mijn werk en kijk naar de storingspagina:

Ik ga vanavond opnieuw mijn modem van stoom halen voor een minuut. Maar ik denk niet dat het gaat helpen. Ik kan niet mijn NAS thuis pingen vanaf werk, wat voor mij betekent dat ik geen internet thuis heb.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Heb je je postcode en huisnummer in je profiel geplaatst? Dan kan een moderator, zodra deze langskomt, in het systeem van ziggo kijken of hij iets voor je kan betekenen.
sanderevers
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heb ik gedaan
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dan rest voorlopig niet anders dan geduldig wachten.
sanderevers
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het ziet er naar uit dat het internet het weer doet thuis.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dat is dan een meevaller. In geval er iets nog niet naar behoren werkt, schroom dan niet om dat hier te melden.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey sanderevers . Welkom hier!

Poeh, dat was even schrikken! Gelukkig valt het mee. De melding die je online zag, is de melding van het volledige onderhoud. In die periode kon je verstoring van je signaal ervaren. Dit betekent echter niet (zoals je gelukkig kon merken) dat het signaal het deze volledige tijd volledig niet doet. Alles voor een up-to-date en meer stabiel netwerk. Juist om langdurige storingen in de toekomst te voorkomen ^^.

Een mooie dag gewenst!

Uitgelicht topic