Vraag

Storing Rotterdam-Zuid: Wat is er aan de hand en compensatie

• 11 oktober 2018
  • 32 Reacties
  • 3309x Bekeken

Toon eerste bericht

32 Reacties

Reputatie 7
Bij mij is er vandaag, nadat ik zeer slechte internet heb sinds 8 oktober, een monteur geweest, en hij heb gemeten en conclusie is.... zeer zwak signaal dat van buiten naar binnen gaat. Dus nu moet ik tot de 24 ste oktober wachten, dan komt er een andere monteur die buiten in de ziggokast ergens iets moet nakijken/ repareren. En ik mag nog ruim een week ergeren aan het uitvallen van internet. Ik verwacht zeker een tegemoetkoming als dit opgelost is. Ik vind het echt een schande voor zo n groot bedrijf

Hey @Bianca. Poeh, dat duurt een tijd. Gelukkig lees ik hier dat de verwachte oplosdatum de 19e is in plaats van de 24e 🙂. Laat je ons weten hoe het hierna gaat? Uiteraard ontvang je vergoeding voor de periode dat je diensten verstoord zijn.
Thx, daar was ik ook achtergekomen, maar dacht ik meld het toch even hier, want ik vind het gewoonweg schandalig dat het zolang moet gaan duren voor ze het op lossen, eerst kreeg ik een andere splitter opgestuurd, en degene wist ZEKER dat het daaraan lag, maar helaas...... en dat wist ik al ZEKER dat het dat niet was. Maar goed, eerst leg alles aan je eigen en dan pas aan Ziggo. Ik vind het niet kunnen voor een groot bedrijf als Ziggo. Bedankt voor je reactie.

Bij mij is er vandaag, nadat ik zeer slechte internet heb sinds 8 oktober, een monteur geweest, en hij heb gemeten en conclusie is.... zeer zwak signaal dat van buiten naar binnen gaat. Dus nu moet ik tot de 24 ste oktober wachten, dan komt er een andere monteur die buiten in de ziggokast ergens iets moet nakijken/ repareren. En ik mag nog ruim een week ergeren aan het uitvallen van internet. Ik verwacht zeker een tegemoetkoming als dit opgelost is. Ik vind het echt een schande voor zo n groot bedrijfHey @Bianca. Poeh, dat duurt een tijd. Gelukkig lees ik hier dat de verwachte oplosdatum de 19e is in plaats van de 24e 🙂. Laat je ons weten hoe het hierna gaat? Uiteraard ontvang je vergoeding voor de periode dat je diensten verstoord zijn.

Dat zou mooi zijn, de 19de, maar toch ga ik daar niet van uit. Ik laat het zeker weten als het een dag stabiel is geweest.
Hier op postcode 3082ND uit R'dam Zuid eergister de nieuwe connectbox aangesloten omdat mijn oude Mediabox XL (van de UPC nog) geen stabiel internet meer gaf. Modem netjes aangesloten opgestart en nu knalt hij zoals ik hier en op het Rotterdam noort toppic lees steeds mijn modem eruit......, sinds begin Oktober al nouwelijks internet en nu een rebootend modem elke 5a10 minuten.... kabels zijn allemaal nieuw net als de aop splitter van ziggo en de kabel naar mijn modem (nog geen 3 dagen in huis) mijn complete bekabeling binnens huis is ook nog geen halfjaar oud en ook geen wabbi babbi kwaliteit.
Zijn er al oplossingen??
Reputatie 7
Badge +35
@Fledderz

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.

Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat om een antwoord te krijgen op je vraag en je hebt ook installatie garantie.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Reputatie 7
Hey @Fledderz. Welkom hier! Ik zie dat er inmiddels een monteur langs geweest is en die jouw AOP vervangen heeft. Zijn de problemen hiermee bij jou opgelost? 🙂

Reageer