Ik gebruik de news.ziggo.nl nieuwsserver, poort 119. De gebruikersnaam en het wachtwoord zijn dezelfde als voor mijn Ziggo-mail en zijn niet recent gewijzigd.
De ziggo medewerker kon mij niet verder helpen.
Misschien één van jullie ?
PS ik heb Spotnet al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (zonder resultaat).
Best beantwoord door Jan Mertens
Zoals beloofd ! Het feit, dat ik niet meer kon inloggen op de nieuwsserver van Ziggo en Spotnet dientengevolge de melding "gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist" gaf, wordt veroorzaakt door overschrijding van de downloadlimiet van die maand. Elke maand wordt de teller door Ziggo weer op 0 gezet. Ziggo klantenservice weet op welke datum dat voor jou gebeurt. Ziggo kan tussentijds geen info geven over de hoeveelheid mb's die je in die maand hebt gedownload.
Probleem opgelost !
Bekijk origineel
Probleem opgelost !
