Hoi
agmkienhuis en
ansensja, vervelend dat jullie nieuwsgroepen via Ziggo nu niet meer werken. Laten we eens kijken waar het mis loopt.
Kunnen jullie nog wel inloggen op
Ziggo Mail met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord die je ook bij je nieuwsgroepen gebruikt?
- Zo nee: oorzaak gevonden! Wijzig het wachtwoord via Mijn Ziggo en log opnieuw in
- Zo ja: controleer of de serverinstellingen wel goed ingevuld zijn in je cliënt (zoals Spotnet)
De
instellingen voor onze nieuwsgroepen heeft
KBX458 al naar gelinkt (thx)!
Server: news..nl (gebruik het domein van je e-mailadres, voorbeeld@
home.nl zou dus news.
home.nl worden)
Poort: 119
Aantal verbindingen/threads: 4
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Verder zien we deze foutmelding ook nog wel eens voorbij komen terwijl de login eigenlijk niet mislukt, maar de quota zijn overschreden. In dat geval is het even afwachten tot na de quota reset datum.
agmkienhuis - jouw quotum wordt op 1 november gereset
ansensja - jouw quotum wordt op 7 november gereset