Beantwoord

Snelheidsverhoging 2019

Het is alweer een beste tijd geleden dat er een snelheidsverhoging is geweest.
Komt deze er dit jaar nog?
icon

Best beantwoord door Steefb 17 januari 2019, 21:26

Sh**, hij doet 't niet

Bekijk origineel

14 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Sh**, hij doet 't niet

Reputatie 7
Badge +31
@Steefb Laat hier nou eens een keer naar kijken.
Dat ding heeft nog nooit goed gewerkt bij, als ik je berichten goed heb begrepen.

Zit je nog binnen de vijftig jaar garantie?

Maar misschien kunnen wij je op weg helpen op dit klant helpt klant forum.
Onze geestelijke vermogens zijn niet altijd volledig intact, maar ik zie nog wel een kans.

Kun je hier de signaalsterkte en signaalkwaliteit nauwkeurige omschrijving als de bol midden op tafel staat?

Kun je hier uit je bol je downstream en upstream waarden plaatsen van de bol?

Heb je de bol opgenomen in een intergalactisch netwerk, via de juiste energie banen?
Baan 25 kan geblokt zijn tegenwoordig.

Heb je de bol geaard?

Heb je genoeg geestverruimende middelen tot je genomen als je de bol gebruikt?
Reputatie 7
Badge +17
Het is heel duidelijk, je moet een eigen bol gebruiken, de consumenten bol van Ziggo voldoet niet!!!
Reputatie 5
De vraag is wel terecht. Als je het over het abonnement Start hebt dan staat de internetsnelheid al sinds 2015 op 40/4.

Al die jaren wel een prijsverhoging maar geen verhoging van de internetsnelheid bij Start wat Complete en Max wel hebben gehad.

Wat zal het worden in 2019? Ziggo weet het wel. We zullen het zien.
Reputatie 7
Het is logisch dat dit onderwerp vragen en discussie oproept. Of er iets in het vat zit is niet bekend en daar kan ik dus geen antwoord op geven. Wanneer er informatie beschikbaar is dan zullen we dat uiteraard delen.
Reputatie 4
Badge +5
Ben het eens met @rick70 Voor dat geld mag het onderhand wel eens 50/5 worden.😉
Het wordt onderhand zeker eens tijd dat de internetsnelheid van het Startpakket verhoogd wordt. En 50/5 is niks, daar merk je niets van. Reëler zou zijn 75/7,5 of (xxl) 100/10, maar dan zonder verhoging. Het Startpakket is zo al duur genoeg.
Reputatie 4
Badge +4
Hangt af van wat je wilt daarmee. Ik heb geruild de TV pakket voor snellere verbinding. Ik heb nu kale Kabel TV.
Inderdaad, wat wil je gaan doen met die snelheidsverhoging?
Zit nu bij mijn ouders en die geven aan dat het huidige pakket van 40/4 ruim voldoende is en niet zitten te wachten op een verhoging, wat dan waarschijnlijk ook weer een rede zal zijn om de prijs extra te verhogen.
Dit is juist een mooi instap abonnement voor diegene die alleen wat mailen, internetten en verder zo af en toe wat kleins downloaden.
Voor streamen en veelvuldig downloaden heb je dan de snellere abonnementen, daarvoor is dit pakket van 40/4 niet geschikt. Een kleine verhoging naar bijv. 75/7.5 zou daar nog steeds niets aan veranderen, voor dat beetje internetten en mailen merk je dit verschil niet eens.
Heb een beetje dezelfde gedachte als mijn ouders, laat dit pakket 40/4 maar zo, dan houden we waarschijnlijk de prijsverhoging ook beperkt voor komend jaar.
Reputatie 4
Badge +3
Welnee, die prijs gaat evengoed wel omhoog. Het is gewoon commercie. Als men nu het stary pakket verhogen naar laten we zeggen 80/8 dan gaat er een groot deel overstappen vanaf de 100Mbit en en 200Mbit. Dat betekend een goede omzet daling.

De prijs gaat omhoog... En met een beetje geluk word het 50/5. Maar goed.... Wellicht is mijn glazen bol ook wel stuk he....
Essentiële vraag blijft wel, wat wil je met meer snelheid dan gaan doen?
Voor internet en mail is de snelheid 40/4 ruim voldoende.
Voor streamen, downloaden, etc., zijn de hogere snelheids-abonnementen beschikbaar.
Reputatie 4
Badge +3
Flauwekul, alsof je met 40Mbit niet kan streamen. En downloaden lukt ook prima. Tuurlijk duurt het langer. Maar het is echt prima!
Darkje schreef:

Flauwekul, alsof je met 40Mbit niet kan streamen. En downloaden lukt ook prima. Tuurlijk duurt het langer. Maar het is echt prima!

Met drie kinderen hier in de leeftijd van 18 t/m 22 zou streamen dan geen pretje zijn, hier zelf trouwens ook thuis het 200/20 abonnement, eigenlijk nog veel te ruim voor 5 personen..

Maar daarom ook steeds maar weer de vraag "wat wil je met meer snelheid gaan doen?"
Tot nu toe zie ik die niet beantwoord door mensen met een 40/4 abonnement.
Reputatie 4
Badge +3
Ja maar jouw persoonlijke situatie is niet voor iedereen van toepassing. Zoals mijn verdedeging al jaren luid. Er zijn heel veel mensen die de ziggo centjes niet kunnen ophoesten en met hun gezin dus 40 mbit moeten nemen. En die snakken naar dat beetje meer wat ziggo niet geeft. Simpel weg om die commerciele redenen. Ik heb een 100mbit pakket. En wij redden het met ze 4 prima.

Reageer