Meer dan een maand is de snelheid die ik behaal iets meer dan een vierde van de beloofde snelheid.
Getest met de speedtest van ookla. Gemiddeld haal ik de download snelheid van 84,02Mbps.
Ik betaal voor een verbinding van 40/400Mbps.
Tweemaal is er al een monteur geweest om het te maken. Tevergeefs, nieuw modem, tevergeefs.
Bel je met de klantenservice krijg je alleen dat slap ge-auwehoer van ligt aan de kabels, u ligt in het UPC gebied en nog meer van dat soort antwoorden. Ben sinds @home lid van dit bedrijf en de betrouwbaarheid holt achteruit.
Een ding moet ik ze nageven, de rekening wordt altijd netjes op tijd afgeschreven!
Zelf ben ik twee middagen kwijt aan géén oplossing en bel je nu dan moeten ze weer een monteur sturen die weer alles gaat checken om vooral een fout te vinden in mijn netwerk. Vanaf mijn pc's tot aan het modem heb ik 1000Mbps en alles met de goede kabels en juiste drivers.
De tweede monteur had precies dezelfde problemen met zijn laptop, moest bellen(niet in mijn bijzijn)en ziedaar ineens 363Mbps. Hoera.... tot één uurtje verder 34Mbps. Weer bellen en ja hoor weer dat slappe gelul...……..
Vreemde is dat de upload wel altijd tegen de grens van 40Mbps zit.
Ik ben het beu en eis nu van ZIGGO dat ik binnen een week mijn snelheid ontvang waar ik voor betaal, en eis ik een tegemoetkoming in het maandbedrag.
Ik heb jullie afschrijving deze maand gestorneerd op aanraden van de consumentenbond om jullie tot actie te dwingen.
Graag ontvang ik een reactie van u