Ik zag al aan de waarden dat je modem achter een versterker aangesloten zit.
Dit is niet aan te bevelen.
Het werd vroeger wel gedaan, maar door de vele problemen is de standaard nu:
Op een hedendaags Abonnee Overname Punt een splitter met één kabel naar een modem en één kabel naar de TV of een versterker als er meer dan 10 meter coax in je huis ligt.
Gezien de leeftijd van de versterker met 2 aansluitingen aan de achterkant in het AOP, is de AOP ook niet meer hedendaags en mogelijk geeft ook deze niet goede afscherming tegen allerlei zenders zoals 4G enz. een combinatie van mogelijke problemen dus.
Als eerste alles op orde brengen.
Neem contact op met Ziggo en vraag om een monteur, deze komt gratis het AOP vervangen en nog wat kleine spullen eromheen.
Mocht je toch nog een versterker nodig hebben is die voor je eigen kosten, het is na het AOP.
Ziggo monteurs hebben die bij zich en dat is tegen kostprijs, het aansluiten ook.
Je kunt contact opnemen met Ziggo via de chat of op een andere manier op de contactpagina beschreven.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms even wachten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact