Evert wrote:
Op de foto kan ik zien of alles correct is aangesloten. Ik vermoed dat dat gedaan is, omdat de monteur al langs geweest is.
Ik snap dat je geduld op raakt, maar wat moet ik als medeklant voor je doen? Ik probeer je zoveel mogelijk te helpen, zodat het probleem straks zo snel mogelijk opgelost is.
Meer kan ik niet doen.
Voor de helderheid, als ik je goed begrijp: wanneer de wifi wegvalt, dan heb je op een ander apparaat, die bekabeld verbonden is, ook geen internet?
Alles is Correct aangesloten, alle Kabels zijn ook Prima in orde geen knik in of andere rare dingen die je internet kan verstoren en mijn Ethernetkabel is ook prima in orde en sluit ook prima aan op modem en pc. En ja als mijn Wifi Wegvalt valt ook op mijn PC de Internet weg, al is wel zo dat ik het sneller merk op mijn pc dan op mijn Wifi. Maar ik gebruik mijn pc dat met draad is aangesloten op internet dan ook veel meer. Maar als mijn internet op pc wegvalt heb ik ook geen wifi verbinding meer. Dus dan ligt het ook niet aan mijn netwerkkaart zoals ik al zei, want mijn Mobiel staat toch in verbindingen met mijn Modem die de Wifi uitstraalt. Dus kun je daarmee uitsluiten dat het niet mijn Netwerkkaart is. En ook heb ik even in mijn Windows Logboek gekeken of er foutmeldingen in staan met betrekking tot mijn Netwerkkaart en daarin tref ik geen verdachte situaties voor mijn Netwerkkaart dat om mijn aandacht zou vragen. Want Windows registreert elke fout dat er in jou Windows voorkomt.
Dus ja ik kan er een foto maken maar voor zover ik weet zit alles goed aangesloten.
Ik snap dat je mij verder wilt helpen en daar ben ik je zeer dankbaar voor hoor maar gezien ik toch al weer een monteur nodig heb, zie ik er het niet meer van in om daar nog een foto van te plaatsen.
Enige wat ik heb kunnen doen is uitsluiten dat het niet aan mijn Netwerkkaart of Windows ligt, zoals de monteur bij mij aangaf.
Dus ja ik weet niet zo goed meer wat ik het beste kan doen anders dan maar weer een monteur te bestellen, want ja bij Ziggo komen is er zelf blijkbaar ook niet uit en de laatste keer dat ik ziggo belde kreeg ik te horen dat mijn Modem grofweg uit zijn eigen reset !
Daarmee bleek ik ook niet de enige te zijn en daarnaast moet ik zeggen dat die witte Connectbox van Ziggo of hoe het ook heten mag. Er zijn duizenden die dezelfde modem hebben en er problemen ermee onder vinden dus, wordt het niet eens dat er bij Ziggo zelf een lampje gaat branden die zegt : Ow misschien werkt onze modem niet naar toebehoren en regent het klachten erover. Sterker nog het is bij de Consumenten Programma Kassa ter spraken geweest !