Slechteverbindi

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte verbinding

Sinds een week slechte verbinding, niemand die erom geeft. 10 x gebeld, eindelijk m monteur, die checkt alles wat ik ook heb gedaan en vertrekt weer zonder oplossing. Blijkt n algemene storing te zijn....!!!

nadat de storing opgelost is volgens de ziggo website probeer ik t nogmaals aan de praat te krijgen. Maar nog steeds geen verbinding.

helaas kan ik niet om ziggo heen want niets anders beschikbaar in mijn wijk.

wie heeft dergelijke ervaringen en evt oplossingen?
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Welke telefoon gebruik je en hoe sluit je deze aan, aan het modem?
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Hi Slechteverbinding , welkom op de Ziggo Community! Wat zonde dat je zo'n slechte verbinding hebt, zeker als een monteur het ook (nog) niet heeft kunnen oplossen.

We zijn inmiddels een aantal dagen verder, zit er al verbetering in? De problemen die je omschrijft, zijn nog erg algemeen. Kun je vertellen waar en wat je precies ervaart en op welk apparaat?

Uitgelicht topic