1
Vraag
2
Reacties
corydorras

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Sinds plaatsen Ziggo Connectbox vaak wegvallend internet op bedrade apparaten

beste mensen.

sinds het laten plaatsen van de ziggo connectbox heb ik vaak op de computer wegvallend internet wat even later er weer is deze computer is doormiddel van kabel verbonden.

weten jullie waar dit aan zou kunnen liggen of zijn er bepaalde grafieken of iets waar dit aan te zien is?

Mvg Corydorras
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
corydorras
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hoi michael het is gelukt om te testen het hielp helaas nog niet, daarom heb ik toen contact opgenomen met ziggo en tijdens het gesprek viel de telefoon verbinding ook weg. hierna heb ik in overleg een ander kastje opgestuurd gekregen en nu zijn de problemen opgelost.

ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het meedenken aan een oplossing!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15866Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Weet je zeker dat alle aansluitingen goed zitten?

Ja dat kun je hier zien

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292...

Kun je hier uit je modem je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot en de andere pagina's die daar staan met modemwaarden?
Laat ook de pagina met pre en post rs errors zien.

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt (aop)met eventuele splitters en versterkers erop?
corydorras
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
beste steef
bij deze de waardes ik hoop dat dit even voldoende is aangzien ik nu niet thuis ben zal morgen de andere fotos maken.


Steefb

Level 20
  • 15866Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Dat ziet er volgens mij goed uit, je modem is al een lange tijd online, zeker vanaf 3 jan. Het grote aantal pre rs errors schijnt een bug te zijn.
Ik zou eens een andere netwerkkabel proberen, of de fout in de computer zoeken.

Het kan geen kwaad het modem eens opnieuw te starten.
corydorras
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
dan ga ik morgen eerst eens een andere netwerkkabel proberen heel erg bedankt alvast
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, corydorras. Heb je nog een andere netwerkkabel getest? Ik ben benieuwd!
corydorras
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi michael helaas nog niet aan toe gekomen de kabel die ik had liggen was net te kort ik ga dit weekend weer even verder proberen ik ben zelf ook heel benieuwd.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi corydorras, is het inmiddels wel gelukt om te testen?
corydorras
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hoi michael het is gelukt om te testen het hielp helaas nog niet, daarom heb ik toen contact opgenomen met ziggo en tijdens het gesprek viel de telefoon verbinding ook weg. hierna heb ik in overleg een ander kastje opgestuurd gekregen en nu zijn de problemen opgelost.

ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het meedenken aan een oplossing!
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
corydorras wrote:
hoi michael het is gelukt om te testen het hielp helaas nog niet, daarom heb ik toen contact opgenomen met ziggo en tijdens het gesprek viel de telefoon verbinding ook weg. hierna heb ik in overleg een ander kastje opgestuurd gekregen en nu zijn de problemen opgelost.

ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het meedenken aan een oplossing!


Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van de uiteindelijke oplossing 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic