Beantwoord

Signaalsterkte / kwaliteit

  • 4 maart 2019
  • 31 Reacties
  • 2773x Bekeken


Toon eerste bericht

31 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Deze waardes zijn de norm wat er allemaal mag zijn. Wat Bert al door geeft. Wat mij advies probeer er tussen in te zitten met de up en down stream waarom mag er een piek of een dip op het net komt klapt het niet meteen uit.
Iedereen bedankt voor de reacties! In principe werkt alles weer goed behalve dan videoland die amper meer te bekijken is door de VLO1 foutmelding. Waar komt dit vandaan? Voor alle problemen hebben we dit nooit gehad.
Reputatie 6
Plaats nog eens schermprints van alle informatie op de netwerk historie status pagina van het modem.
Bij deze de netwerk historie.

Reputatie 6
De T3 timeout meldingen zijn aanwijzingen dat het modem regelmatig problemen heeft met het versturen van packets naar de CMTS via de upstreams. Niet goed, maar ook niet iets wat direct een associatie oproept met het bekijken van Videoland content.
Reputatie 7
Iedereen bedankt voor de reacties! In principe werkt alles weer goed behalve dan videoland die amper meer te bekijken is door de VLO1 foutmelding. Waar komt dit vandaan? Voor alle problemen hebben we dit nooit gehad.
Fijn dat 'alles' nu weer goed werkt. De signalen naar je modem én naar de Mediabox XL zijn ook sterk verbeterd sinds je de bekabeling hebt aangepast.

VL01 hebben we in het verleden heel veel gezien. Dat was toen een probleem met specifieke films/series en de DRM beveiliging, maar dat lijkt me in dit geval sterk.
Zou je eerst de Mediabox XL eens een fabrieksreset kunnen geven?

Reageer